AdSense

Thursday, March 26, 2015

Macam mana #DAP nak putus hubungan dengan Hadi Sahaja?


Parti DAP ni mungkin beranggapan bahawa rakyat sekarang ini tidak mampu berfikir dengan bijaksana.

Amboi, dalam kenyataan anak kepada Penasihat DAP iaitu Lim Guan Eng sebelum ni kata Datuk Seri Abdul Hadi Awang selaku Presiden PAS ni pengkhianat dan DAP tak boleh bekerjasama.

Hendak putuskan hubungan, bukan dengan PAS tetapi dengan Hadi sahaja?!!!

Memanglah pelik, aneh dan ganjillah cerita dia...

Sebab itu Timbalan Presiden MCA Datuk Wee Ka Siong kata Guan Eng ni hanya bersandiwara semata-mata.

"Saya rasa kenyataan ini sandiwara sahaja, DAP tak fikir rakyat ini pandai, kenyataan itu memang tidak logik, aneh serta ganjil. Saya tidak tahu bagaimana nak tafsirkan jika DAP hanya nak putuskan hubungan dengan Abdul Hadi sahaja."



Tepat sekali, hal-hal seperti kerjasama dalam parti, apa boleh suka-suka sahaja putuskan hubungan dengan individu tertentu?!!

Kalau betul Guan Eng yang juga merupakan Setiausaha Agung DAP ni nak putuskan hubungan dengan pemimpin tertinggi, Presiden pulak tu, bermakna lebih baik mereka putuskan hubungan dengan parti PAS!!!

Jangan lupa, Guan Eng Gelar Hadi pengkhianat whooo!!! Makan kepala, badan simpan... Apa ini kari kepala ikan, boleh pilih pilih?


3 comments:

  1. Kafir itu tetap engkar dan menipu.. insaflah Islam

    ReplyDelete
  2. Cina DAPigs tidak layak dbela. Malaysia sungguh rugi kerna miliki rakyat yg tidak pandi kenang budi. Sepatutnya pemimpin dahulu tidak memberi kerayatan dgn meteka.

    ReplyDelete
  3. Kalau dah tahu cina DAP tu penipu, pengkhianat, pemecah belah rakyat..kenapa masih ramai lagi melayu terutama penyokong PAS masih rela diri mereka dijadikan LEMBU..Sebab itu Guan Eng berani cakap Putus hubungan dgn Hj Hadi saja .

    ReplyDelete