AdSense

Wednesday, January 22, 2014

CINA MANA PULAK MAKI ANWAR NI???


Rakyat Malaysia sudah semakin jelak dengan pertambahan jumlah pak-pak lawak atau badut yang mengisi otak rakyat negara ini dengan pelbagai pembohongan dan cakap besar.

Paling memalukan ialah apabila Anwar Ibrahim gagal sepenuhnya mendedahkan bahawa Kerajaan Jepun tidak membenarkan mana-mana orang yang pernah dihukum penjara sama ada di Jepun atau di negara-negara lain selama setahun atau lebih atau hukuman yang setaraf, daripada memasuki negara tersebut. Kes tersebut telah dipetik oleh media-media antarabangsa dan benar-benar memalukan Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia.

Tidak cukup dengan melodrama Anwar Ibrahim, semalam, Pemuda PKR atau AMK telah menganjurkan demonstrasi dan memboikot produk-produk Jepun di luar Kedutaan Jepun di Kuala Lumpur. Dengan disertai seramai 12 orang peserta demonstrasi.


Mereka yang diketuai oleh Shamsul Iskandar Mohd Akin telah memijak bendera Jepun di luar pekarangan kedutaan berkenaan. Shamsul Iskandar Mohd Akin sendiri telah menghantar memorandum kepada kedutaan itu untuk mendapatkan penjelasan dan menuntut permohonan maaf daripada Kerajaan Jepun kepada Anwar Ibrahim berhubung kegagalan Anwar Ibrahim dibenarkan masuk ke negara tersebut.


Begitulah kata-kata makian Huan Cheng Guan, Presiden SEMUT (Sensible and Ethical Malaysians United Troopers) yang meminta Anwar Ibrahim tidak terus memalukan diri sendiri.
KENYATAAN PENUH DI SINI

Ehem...Ehem...
Mana suara Melayu? Takde telur ke? Atau masih angkat Anwar sebagai ANUGERAH? Ataupun UMNO dikelilingi 'orang-orang' Anwar? Cina sudah tunjuk langsi balun Anwar... Melayu yang ada ni apapasal takut sangat sama Anwar? Ya kita tahu Anwar banyak duit...

YOU ULANG I SAMAN
 







2 comments:

  1. Jangan Malu Bakar Bendera Jepun bab Haramjadah Jepun pernah menganiaya orang dengan kejam.

    ReplyDelete
  2. Porah! bakar bendera Jepun. Tok sah cakap besarlah. Boikot barangan Jepun konon. Bodoh punya PKR sama bodoh dengan Ketua hampa.

    Setiap rumah termasuk malaun di atas pasti ada barang Jepun. Paling lekeh pun selipar atas gelaran Jepun. Malaun ini kalau kena penampar Jepun mau berak cerit.

    ReplyDelete