Wednesday, January 29, 2014

BIARLAH ANWAR, UMNO PUN GILA KUASA JUGAK?



BIARLAH ANWAR, UMNO PUN GILA KUASA JUGAK...?
Blog Suara Lensa di ceroboh? Biarlah... apa masalahnya jika kena ceroboh sekalipun? Ada undang-undang yang akan menangkap si penceroboh? Tiada...

Ni UMNO tak pernah nak berubah, sudah lebih 50 tahun masih tak berubah! Betul, yang gelar gila kuasa ni dikalangan pemimpin pembangkang juga... Timbalan Presiden PKR si Azmin Ali sampai membuat posting atau tweet di laman media sosialnya dengan ayat 'Zaman Kegilaan'


Kita seluruh rakyat Malaysia juga sedia maklum Ketua Pembangkang sememangnya individu yang gila kuasa... cita-cita mahu menjadi Perdana Menteri... Itu tidak dapat disanggah dengan fakta, masakan dulu ada rumours yang katakan ada Ahli Parlimen BN nak lompat parti.... timbul pula khabar angin pasal 16 September... Ini semua rakyat Malaysia sudah tahu propaganda belaka... Hanya kerana mengimpikan jawatan Perdana Menteri...




Ni UMNO sudah terikut dengan budaya jijik Anwar yang sebelum ini kita juga tahu lahir daripada parti UMNO malah pernah memegang jawatan nombor 2 negara iaitu Timbalan Perdana Menteri...

Pasal isu semasa, PRK Dun Kajang.... Apa pasal UMNO BN sibuk nak letak calon??? Walhal sebelum ini ada juga PRK dan BN tidak berhasrat meletakkan calonnya! Gila kuasa??? Apa kuasa lagi yang UMNO BN mahukan? Jika menang pada PRK Kajang ini sekalipun, apakah mampu menukar pemerintahan negeri? Fahamilah bahawa setiap proses pilihanraya itu menggunakan wang rakyat!

Sudah-sudahlah, usah diikut rentak politik pembangkang... Sebelum ini pembangkang sudah minta ISA dimansuh, sedangkan majoriti rakyat menolak, bahkan Ketua Polis Negara juga bersetuju dengan perlaksanaan ISA tetapi disebabkan PATUH dan mengikut rentak pembangkang maka kerajaan persekutuan pun mengiyakan saja... ISA sudah tiada, kenapa perlu melenting jika ada yang mengamalkan politik menipu, politik menghasut, politik fitnah dan politik kebencian?

Apa sudah jadi??? Sampai bila mahu mengikut rentak politik pembangkang yang mana Ketua Umumnya bekas Timbalan Perdana Menteri yang kemaruk jawatan tertinggi negara???

PRK Kajang, berani pula UMNO nak lawan? Kes Tian Chua macam mana??? Kes Mustafa Ali macam mana? IKUT SUKA HATI KAU JE !!! Sedar sikit 78 kerusi UMNO pada PRU13 daripada siapa! Dengar suara rakyat, jangan terlalu percaya kepada PUNAHSIHAT!!!


Hebat politik mereka... Raof, 'senyumanmu' akan tersemat dalam buku sejarah perjuangan parti UMNO buat tatapan cucu cicit !

Suara Lensa Suara Rakyat

1 comments:

  1. dap kuat di penang, pas kuat di klate. pkr? harapkan belas kasihan pas dan dap saja, pergi mampos lah kau bang non!

    ReplyDelete