AdSense

Thursday, July 10, 2014

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Mahathir Mohamad


Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 89 buat mantan Perdana Menteri Ayahanda Mahathir Mohamad.

Semoga Allah panjangkan usia Dr. M, kesihatan yang baik dan ceria selalu, amin...

Aku rindukan kepimpinan Dr M...
Semua sedia maklum bahawa negarawan ini begitu sinis dalam berkata-kata tetapi tegas!
Dr M pemimpin disegani masyarakat dunia dan berjaya membawa Malaysia ke mata dunia.


Suka atau tidak, Dr M berjaya mentadbir dan membina negara dengan baik. Sebagai warganegara, aku bersyukur dan bertuah kerana memiliki pemimpin dan tokoh seperti Dr M.

Sekali lagi, terima kasih ayah...



10 comments:

  1. Terlalu banyak jasa Tun M....sepanjang hayat saya akan saya kenangkan jasa2 Tun.

    Terimakasih dan semoga Tun senantiasa diberkati.

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH TUN.
    kepada yg tak suka tu,
    simpan ajelah kata2 keji kamu dibln ramadhan yg mulia ni.

    ReplyDelete
  3. Mungkin golongan muda sekarang hanya membaca jasa dan sumbangan Tun di dalam blog atau keratan akhbar, itu pon mungkin tak menghargainya. Saya beruntung kerana mengenali Tun dari saya kecil sehingga lah tua sebegini, merasai pembangunan dan cetusan idea dari Tun yg AWESOME. Negara ini amat bertuah kerana mempunyai seorang pemimpin yang hebat seperti Tun. Terima kasih di atas segala pengorbanan Tun selama ini. We salute to you...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullillah..muga Tun dilanjutkan usia..tiada pengganti lagi dikala ini. Pernah mendengar hasrat orang orang Filipina berkata..jika Tun dilahirkan dinegara mereka sudah pasti mereka tidak mengalami situasi sebagaimana kini...Rakyat Malaysia seharusnya bersyukur mempunyai sorang pemimpin yg bergelar Tun Dr Mahathir..yg telah banyak berjasa dan merubah Malaysia dari sebuah negara yg tak dikenali kepada sebuah negara yg disegani di dunia. Jasa mu akan tetap ku kenang selamanya..terima kasih Tun Dr. Mahathir.

      Delete
  4. Selamat Hari Jadi Kpd SYaiTun.

    ReplyDelete
  5. Memanglah aku ni kroni SyaiTun sejak dulu. Tak leh ucap ke Bangang 5:06.

    ReplyDelete
  6. Dulu memang orang tak kenal Malaysia, sekarang Haramjadah Madey dah kenalkan kita , jadi berlakulah sabatoj seperti nahas kapalterbang dll

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya kepada MahaSyaiTun kita ini. .....................

    ReplyDelete
  8. masyaallah...patah perkataan buruk yg sudah tentunya berbalik kepada yg empunya

    ReplyDelete