AdSense

Friday, February 15, 2013

Yang pembangkang dok takut sangat tu kenapa?

Awat pembangkang pakatan rakayat ni takut sangat pada Psy, penyanyi Korea ini?
Atau depa sebenarnya takut pada sokongan rakyat yang semakin bertambah kepada Barisan Nasional?
Sehingga membuat ancaman kepada Psy, menolak amalan demokrasi?
Oooo.... siapa yang tak sokong pakatan rakayat makanya orang itu akan di ancam?
Inikah maksud demokrasi bagi pakatan rakayat?


Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi dalam satu kenyataan yang dihantar menerusi e-mel mengesahkan ada menerima maklumat mengenai ancaman terhadap penyanyi itu.

Menurutnya, kawalan ketat dan nasihat keselamatan juga diberikan kepada Psy ketika penyanyi itu mengadakan persembahan di Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 1Malaysia anjuran Barisan Nasional (BN) di padang Kolej Han Chiang, Georgetown pada Ahad lalu. SUMBER

1 comment:

  1. Salam tuan Admin,

    Mohon izin utk pautkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Terima Kasih. Selamat berjuang. Ikhlas dari saya : IBM

    P.S ~ Link blog saya : ibm-akusayangumno.blogspot.com

    ReplyDelete