AdSense

Tuesday, October 2, 2012

Bijaknya 'mereka' sebar anti-Kerajaan secara halus!!!

Penyebaran dakwah songsang pakatan rakyat tidak pernah terhenti dimana-mana.
Dalam tidak sedar, cybertrooper pakatan rakyat semakin berjaya menyelit rasa benci terhadap kerajaan pemerintah.

Sepertimana Yahudi dalam agenda meruntuhkan negara Islam yang mana mereka sedar bahawa tidak akan tercapai kemenangan buat mereka sekiranya peperangan dicetuskan menggunakan senjata. Kerana pihak lawan akan menang dari perseptif nyata.

Oleh yang demikian, serangan secara halus digunakapakai. Seperti mencipta dadah untuk menghanyutkan golongan sasar. Serta keseronokan dunia malah lebih buruk, artis-artis mereka juga turut menyelitkan dakwah ketuhanan mereka didalam lagu. Lagu yang menjadi siulan anak muda seluruh dunia termasuk negara Islam !

Kini, 'serangan secara halus' itu mula dipraktikkan 'pengikut' didalam Pakatan Rakyat.

Fan Page 'Oh Media' mula mendapat perhatian golongan sasar.
Setakat hari ini, hampir 980 ribu Like diperolehi oleh page itu.

Mereka berjaya mendekati golongan sasar dengan mencipta 'budaya' tipu dalam agenda peperangan halus ini.

Oh! Media akan post pelbagai gambar menarik didalam page mereka.
Gambar-gambar menarik seperti ruangan fotografi yang diminati anak muda kini.
Malah dengan posting gambar mahupun klip video lucu juga cara mereka menarik minat golongan sasar, remaja yang mempunyai akaun facebook.



Disebalik dengan gambar dan klip video yang menarik itu, mereka juga akan menyelitkan anasir-anasir halus dengan memburukkan kerajaan pemerintah yang ada sekarang.

Sikap rasa 'Tidak Bersyukur' mula diserapkan.
Only in Malaysia. Gambaran negara Malaysia sebagai negara MISKIN !
Persepsi buruk terhadap Angkatan Tentera Malaysia.
Serangan halus ke atas Kementerian Pelajaran Malaysia. Tolak subjek Sejarah?
Hanya kerana 'Typo'. (Perodua Gen2). Utusan Malaysia di hina.

Siapa disebalik pemilik fan page Oh! Media ini?
Soalan itu tidak perlu dijawab kerana yang jelas, Oh! Media akan menyebar dakwah songsang untuk memburukkan kerajaan pemerintah secara halus !

5 comments:

  1. aku dah lama tahu pasal dorang ni..dorang ni anak muda penyokong PR..dorang cakap dorang x bias mana mana parti tapi kalau dilihat keseluruhan entry yang dorang buat, boleh nampak dorang lebih berat kepada PR..company Oh Media ni dah besar sekarang..

    ReplyDelete
  2. Setuju YB Raz. Sememangnya diakui mereka dlm PR begitu bijak dalam soal ini. Syabas buat mereka kerana berjaya menggunakan taktik 'tipu' seperti apa yg mereka buat hari ini. Serangan secara halus mereka begitu berjaya setakat ini. Terkini, dgr cerita fan page ini bersama organisasinya ada projek dengan ASTRO. Lagi pendedahan menyusul. Hehehehe.

    ReplyDelete
  3. Hah tulah. Join page tu pun sebab ingatkan ala-ala macam oh tidak camtu. Mula perasan bila kadang-kadang tu ada selit gambar or post yg ala-ala anti govt. Lagi satu page 'peminat setia UAI dan zizan raja lawak' kalau tak silap. tu pun sama juga macam oh media. dalam dok post benda2 pasal UAI, dorg selitkan juga gmbr promote PR punya aktiviti. and lagi satu page 'Tentang Dunia' kalau tak silap. Yg tu sama juga, tiba-tiba keluar post promote PR. Kat sabah ni pun dah ada page yg hasut rakyat sabah untuk anti gov, kalau tak silap nama dia '1 suara sabah'.dah join dulu sbb ingatkan page untuk orang-orang sabah, then bila saya bg komen yg againts pendapat dorang terus kena tendang and di ban tak boleh komen. Since dari tu memang dah tau page tu dijaga oleh orang2 pembangkang ni. Hebatkan permainan dorang nak menghasut dan mewujudkan sentimen anti-govt ni..

    ReplyDelete
  4. *Not tentang dunia, Tentang Dhia sebenarnya. Typo error. Sorry =)

    ReplyDelete
  5. Hi Suara

    lensa,Berkenanan dengan post ini - http://suaralensa.blogspot.com/2012/10/najib-pemimpin-pertama-di-asia-guna-app.html

    Untuk makluman saudara, DS Najib bukanlah pemimpin pertama di asia yang menggunakan Google Hangout. Tolong pastikan semua fakta fakta saudara itu betul sebelum menulis ye. :)

    Saudara bolehlah membaca and mengetahui lebih lanjut tentang apa yang saya nak sampaikan di URL ini.

    http://mynewshub.my/eng/2012/08/on-google-hangout-anwar-seeks-to-widen-youth-appeal/ ( Satu lagi blog PRO - BN )

    http://www.thechoice.my/top-stories/54741-anwars-google-hangout-chat-unconvincing-offering-little-new ( Ini lagi satu blog PRO - BN )

    ps Tolong "delete" kan comment ini ye.

    ReplyDelete