Monday, September 3, 2012

Masjid untuk politik, memanglah orang marah!


Solat dan Tazkirah Maghrib di Masjid Al-Husin, Seberang Pumpong, Alor Setar, Kedah menjadi kecoh dan tercemar oleh kehadhiran Dato Seri Anwar Ibrahim tadi.Kumpulan yang menggelar diri mereka "Gerak Khas Perkasa' menentang kehadhiran Anwar. Mereka berkumpul dan mempamerkan tiga banner bertulis "Perkasa Kota Setar menentang penggunaan masjid sebagai pentas politik" dan dua banner pula menulis "Jangan pecah belah perpaduan khariah Masjid Seri Pumpong".



DARI BLOG THE UNSPINNER

1 comment:

  1. Ujian ALLAH SWT kpd. negara kita Malaysia. Anwar Ibrahim pakar menyamar seperti Sesumpah didalam pelbagai keadaan. Setiap orang yang ditemuinya, interaksi dan janjinya berbeza2. Tidak hairanlah Nik Ajis & Hj. Hadi mudah dipermainkan dgn. pelbagai janji2.

    Anwar Ibrahim pakar juga didalam memprovokasi anak2 muda menentang arus, membakar semangat anak2 muda memberontak, membenci dan bertindak tanpa usul periksa.

    Kita akan kenal siapa sebenarnya Anwar Ibrahim, sekiranya kita merakamkan setiap perkataan yang keluar dari mulutnya. Himpunkan rakaman dan mainkan semula, maka kita akan dapat jawapannya.

    "SYAITAN BERTOPENGKAN MANUSIA"

    ReplyDelete