AdSense

Wednesday, April 18, 2012

Low Class punya Ahli Parlimen !



JELAS !
Rakyat hanya mahu mencuba aje orang-orang pakatan pembangkang ni...
Nak test boleh buat kerja ke tidak.
Dan kini TERBUKTI
Mereka dalam pakatan pembangkang ini hanyalah 'nothing'



Petikan dari Blog Papa Gomo beberapa hari lepas :

Hangpa bayangkan sepanjang si mangkuk ayun ni jadi ahli parlimen satu soalan je yang si bangang ni tanya selaku ahli parlimen Kelana Jaya. Soalan yang boleh dikatakan Bodoh kerana menyindir Anwar Ibrahim si Kote Bengkok.

Soalan Ahli Parlimen Low Class:

Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.

Betul tak Gomo kata soalan si Goh ni Banggang? Hehehe, apa pula kata Menteri yang bertanggungjawap? Meh baca:

JAWAPAN

Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui 12 Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai program telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya. Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan program terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan. Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya.

Menteri Dato Seri Ahmad Shabery Chik
Menteri Belia dan Sukan

No comments:

Post a Comment