AdSense

Wednesday, September 7, 2011

Beraninya DSAI Tipu Undang-Undang ???

Ketua Pembangkang yang juga penasihat Kerajaan Selangor kini semakin berani dalam tindak-tanduknya. Dia semakin begitu celupar dalam usaha menawan Putrajaya. Dengan calitan najis dek kerana pelacur dari China serta penganiayaan terhadap Saudara Saiful Bukhari, Anwar semakin hari semakin rakus. Apa kelebihan atau keistimewaan Anugerah Tuhan ini sehingga tiada siapa berani menyentuhnya? Adakah kerana beliau kaya, yang memiliki kewangan yang kukuh sehingga dia boleh melakukan apa sahaja? Akta Hasutan, Akta Keselamatan Negara, ISA, Akta yang berbagai Akta yang diwujudkan untuk menjamin keharmonian negara GAGAL menembusi DSAI yang menentang Ketuanan Melayu ini???

Semakin hari semakin banyak pembohongan dilakukan oleh DSAI. Dari 16September, buku Jingga dan janji-janji manifesto pilihanraya umum ke 12 yang lepas. Dan kini, Puteri UMNO mengesyaki DSAI menipu lagi. Cuma apa bezanya, bukan manusia atau sesuatu yang hidup itu dimanipulasikan tetapi UNDANG-UNDANG. Sedia maklum, dikeliling Anwar ramai yang berjawatan sebagai peguam. Peguam yang kelabu mata dengan kekayaan dimiliki Anwar. Sanggup memutar belitkan sesuatu fakta kerana apa, kerana semangat LAWAN TETAP LAWAN. Walaupun salah, tetap lawan. Tiada istilah MAAF atau mengakui kesilapan diri. Yang ada hanya sifat ego dan rakus dalam mengejar cita-cita peribadi.

"Kita memandang serius laporan palsu oleh beliau di IPD Dang Wangi pada Mac lalu berhubung video seks. Ini kerana seperti yang diketahui umum, Anwar tidak pernah mengemukakan laporan dakwaan fitnah terhadap Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengatakan video itu tidak benar," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Seterusnya

No comments:

Post a Comment