Friday, August 12, 2011

Pakatan Pembangkang Di Tikam Media Mereka Sendiri?!!


Puak Pakatan Pembangkang ini tidak habis-habis menipu rakyat untuk agenda mereka. Baik pemimpin yang tinggi mahupun yang dikelas kasta pariah. Sebut sahaja dari sebelah Anwar Ibrahim, Hadi mahupun Lim Kit Siang, anak-anak ikan mereka ini akan turut jejak penipu pemimpin mereka itu. Ketam ajar anak berjalan lurus dan bapak borek anak rintik mungkin istilah sesuai untuk puak ini dalam mengajar ilmu menipu!

Sama seperti kepalanya, TIPU dan KANTOI. Kantoi dalam bahasa lembutnya, TERBONGKAR !
Mereka suka menipu dan dgn cepat akan terbongkar penipuan mereka itu. Adalah kata-kata ada menyebut, seseorang yang suka menipu itu tidak akan sedar yang mana waktu mereka bercakap benar yang mana waktu mereka berbohong.

Harakah dan Malaysiakini antara lidah rasmi pakatan pembangkang. Lidah rasmi ini sebenarnya LIDAH BERCABANG. Dengan bermodalkan RM200K sebulan, benda-benda menipu ini amat mudah bagi mereka. Disebab itulah mereka senang kantoi. Mungkinkah pakatan pembangkang ini diperbodohkan media rasmi mereka sendiri?

Untuk melihat KEBODOHAN media rasmi pakatan pembangkang yang juga lidah bercabang ini, sahabat blogger Badut Rakyat sedia mendedahkan

No comments:

Post a Comment