AdSense

Tuesday, October 6, 2020

Ajak ahli PAS masuk PPBM, Setiausaha PAS mengamuk. Minta PPBM jangan biadap dengan abang!

Terkejut dengan tindakan PPBM Raub yang ajak ahli PAS masuk PPBM, Setiausaha PAS Bahagian Raub Tengku Shah Amir bangkit mempertahankan maruah partinya.

Kata beliau dalam FB :

Selama ini saya tidak pernah mengusik mana2 pihak kawan mahupun lawan dan saya sentiasa menjaga perasaan dan air muka rakan2 dalam PN sehinggalah pada petang semalam saya rasa sangat terkejut dengan tindakan pimpinan Bersatu Raub yang telah mengusik ahli2 PAS untuk menyertai Bersatu. 

Tak cukup sekadar itu dimuatnaik pula dalam FB.. apakah yang sedang pihak Bersatu Raub cuba buktikan?? 

Pada saya ini adalah satu tindakan yang tidak beretika di dalam sesuatu perikatan dan perlu dihentikan SEGERA!!! Kita perlu sedar selaku adik perlu menghormati abang2 yang lebih dahulu merasai  asam garam dalam berpolitik. 

Dan ini adalah Ingatan keras dari saya JAGALAH PERMUAFAKATAN KITA INI SETERBAIK MUNGKIN.

Bak kata pepatah

"Jangan sesekali jadi seperti Angan-angan menerawang langit" 

Ladanilah PERMUAFAKTAN ini dengan penuh rasa saling menghormati. Andai semua ini tidak di hentikan SEGERA!! jangan terlalu berharap untuk mendapat sokongan yang sepenuhnya dari ahli PAS.

Sumber : 

https://www.facebook.com/tengkushah.amir/posts/4792109400863402

Apa yang SL pelik, tak ada pulak PPBM nak ajak ahli PAN masuk parti mereka sebelum ini?

No comments:

Post a Comment