AdSense

Monday, May 15, 2017

Daripada lebih 30 pemimpin dunia, Najib ditempatkan duduk sebelah Presiden Xi.



Pemimpin pakatan pembangkang pada ketika sedang sakit mata, panas hati melihat keakraban Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersama para pemimpin dunia.


Sedia maklum, Najib berada di China dalam lawatan kerjanya. Begitu banyak berita baik untuk rakyat Malaysia khususnya di bidang ekonomi.


Berita baik ini sudah tentu tidak disenangi oleh pemimpin pembangkang Pakatan Pro DAP.

Biarlah mereka dengan hati busuknya... Rakyat Malaysia usah bimbang, Malaysia akan terus maju jaya di bawah pentadbiran Najib - Barisan Nasional (BN).

Jom lihat beberapa keping gambar Najib bersama pemimpin seluruh dunia. Paling menarik, Najib ditempatkan duduk bersebelahan dengan Presiden China Xi, ketika majlis makan tengahari. Walhal ada lebih 30 orang pemimpin di seluruh dunia yang hadir!


Ini membuktikan bahawa Perdana Menteri kita begitu dihormati dan disanjungi oleh negara luar. Ini juga membuktikan bahawa usaha pemimpin Pakatan Pro DAP menyerang Najib dengan pelbagai cara politik kotor gagal sama sekali!

Bersama PM Pakistan Nawaz Sharif dan Presiden Turki Recep Tayyip Erdogan sebelum sesi roundtable #BeltandRoad Forum bermula.
Shared light moment with President Jokowi and President Duterte at #BeltandRoad Forum


FASA 2 PROJEK INFRARAKYAT ECRL


LAWATAN KE ALIBABA, HANGZHOU

WHY MALAYSIA SUPPORTS CHINA’S BELT AND ROAD

LAWATAN KE CHINA 12-16 MEI 2017


No comments:

Post a Comment