AdSense

Sunday, August 23, 2015

10 Gambar Ceria Graduan Universiti Nilai termasuk Pelajar Tajaan FELDA


Semalam, 22 Ogos 2015 berlangsungnya Majlis Konvokesyen Universiti Nilai 2015 dalam suasana yang cukup meriah dan membanggakan.

Seramai 800 graduan tersenyum puas apabila berjaya menerima anugerah Diploma dan Ijazah mereka. Berdasarkan kepada angka itu, 101 daripadanya merupakan pelajar tajaan FELDA.

Jom lihat antara gambar-gambar yang sempat dirakam oleh jurufoto Unit Studio Felda. Syabas dan tahniah buat para graduan!















1 comment:

  1. Sungguh MEMBANGGAkan!

    Ingat, kami MAJORITI Bumiputera Islam/Melayu sama sekali TIDAK akan MELUPAkan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kami - di mana tanpa FELDA, tanpa DEB, tanpa MARA dsbnya, MAJORITI kaum BUMIPUTERA (terutamanya BUMIPUTERA Islam/Melayu MISKIN yg. amat diBENCI Penjajah British/ZIONIS dan EJEN-EJEN depa dr- puak PENDATANG) mungkin ramai akan terus menjadi KULI-KULI Pengutip/Penyapu SAMPAH, dan diANIAYA “middle-man“ ke atas kaum PETANI/NELAYAN kita dsbnya, dr. satu jenerasi ke jenerasi lain, SELAMAnya, akibat hanya dapat peluang bersekolah rendah, melainkan menjadi askar dan polis waktu itu!

    Begitulah nasib yg. MENIMPA nasib nek moyang dan mak dan bapak aku yg. tak dak peluang ke Tingkatan Satu (sek. menengah ketika di zaman PENJAJAH-British/ZIONIS-KEPARAT tu hanya utk. golongan ELIT terutamanya dr. kaum Pendatang)! Bayangkanlah tanpa DEB, mungkin aku juga menerima nasib yg. sama; begitu juga MAJORITI kaum BUMIPUTERA, yg. MAJORITI adalah golongan MISKIN waktu itu!

    Dan besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu kita ini, Allahyarham-Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan si PENDATANG KAPIRDAJAL PAP/DAPBANGKAI BABI! Barat-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete