AdSense

Monday, April 13, 2015

MCA Teguh di belakang PM!!!



Dalam tempoh kurang seminggu, selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tampil menjawab persoalan-persoalan berbangkit di dalam slot Edisi Khas Soal-Jawab di TV3 baru-baru ini, kita dapat lihat sokongan padu tidak putus-putus diterimanya.

Bagi rakan-rakan komponen dalam BN, sokongan padu terus diberikan kepada Najib. Mereka tidak termakan dan layan segala macam persoalan yang hanya merendah-rendahkan seorang pemimpin negara.

Selain UMNO (sudah tentu), rakan-rakan komponen BN termasuk dari Sabah dan Sarawak sebulat suara menyatakan sokongan mereka kepada Perdana Menteri.

Bagi MCA, mereka kekal teguh berada di belakang Perdana Menteri selaku Presiden UMNO dan BN untuk bersama-sama membangunkan negara.

"Kami memberi sokongan penuh kepada Datuk Seri Najib. Kami sangat fokus kepada pembangunan negara bersama-sama UMNO dan BN dan tidak membenarkan sebarang serangan bagi menggugat pendirian kami membina negara ini”

Itulah ungkapan keras daripada Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai.

Walaupun sebelum ini pertubuhan bukan kerajaan seperti PERKASA, menerusi Ketua Wiranya begitu sibuk sampaikan mendesak Perdana Menteri supaya letak jawatan.... Ketua Wira, darah muda yang cepat beremosi...






Biarlah Najib dengan cara beliau. Berilah peluang kepadanya, untuk meneraju Malaysia dengan caranya sendiri...


1MDB, BR1M, Akta Hasutan, POTA, Altantuya, pentadbiran dan ekonomi... semua Najib sudah jawab, semoga segalanya terjawab dan mengundang rasa puas hati dikalangan rakyat. Sekarang adalah masa untuk kita bersama membangunkan negara dan memenangi PRK Rompin dan InsyAllah PRK Permatang Pauh!

No comments:

Post a Comment