AdSense

Sunday, March 29, 2015

Siapa Suruh Undi DAP?


Himpunan #KitaLawan yang disertai 50000000000 juta dan lakonan drama sedih pemimpin pembangkang tidak boleh menutup pertelagahan DAP-PAS.

DAP dan PAS sedang berperang sesama sendiri dalam Pakatan Rakyat (PR). Biarkan DAP selesaikan masalah mereka. Jangan tolak masalah mereka mengenai hudud itu kepada parti komponen Barisan Nasional (BN).

Semua lapisan masyarakat juga tidak perlu bimbang mengenai perlaksanaan hukum hudud ini, jangan cepat melatah.

Sebelum ini Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai juga pernah berkata, tindakan DAP yang menolak isu ini kepada BN, MCA dan Gerakan adalah sesuatu yang tidak bertanggungjawab.


Nampaknya DAP semakin terdesak! Jelas terbukti, 'perkahwinan' DAP - PAS selama ini hanya untuk kuasa! Pengundi mereka juga ditipu!

Perkahwinan Mereka Bukan Untuk Tanggungjawab Anak, Tetapi Untuk Nafsu Semata-mata


2 comments:

  1. Sebab tu makin banyak lahirnya lembu lembu...taukeh cina..kuli india...lembu melayu...kesiannya

    ReplyDelete
  2. Melayu yang lembu tu yang menyokong Pakatan Rakyat je..yang melayu terpelajar dan takkan tertipu dek agenda kominis DAP dan sekutunya..
    Tapi kesian tengok penyokong DAP yang setiap petang kena bawak anjing peliharaan mereka keluar rumah lepas tu menatap anjing mereka "BERAK"..masa hidup pun dah dah jadi hamba abdi kepada anjingnya oleh penyokong-penyokong DAP ni..sian nengoknya..cuba le tengok waktu petang-petang..puak-puak ni bawa anjing mereka melepas kan "TAIK" yang ditengok dan di hadap oleh tuan nya..keh..keh..keh..

    ReplyDelete