AdSense

Monday, February 17, 2014

VIDEO - Wartawan Pro Pembangkang Malaysiakini semua murtad?


Tarikh 14 Februari setiap tahun menjadi tarikh yang ditunggu-tunggu oleh pasangan bercinta sebagai hari untuk memperingati dan meluahkan cinta sejati kononnya kepada pasangan masing-masing. Amalan songsang seperti ini sudah menjadi taqwim tahunan remaja dan semestinya penganut agama Kristian. Lantas, remaja Islam di Malaysia diseru agar tidak terpengaruh dan meraikan sambutan Hari Kekasih (Valentine Day) yang disambut pada 14 Februari ini. Sudah jelas bahawa sambutan Hari Kekasih ini salah di sisi agama Islam dan bercanggah dengan aqidah Islam itu sendiri. Perbuatan untuk meraikan sambutan Hari Kekasih amat bercanggah dengan syara’ kerana ianya mempunyai unsur kepercayaan agama kristian dan menjurus kepada kebobrokkan akhlak. - Mohd Hariri Bin Haji Mohamad Daud, (Panel Penulis Luar Jakim), Majalah Cahaya keluaran Februari 2009.

JADI....
Apa maknanya mereka membuat temubual terhadap remaja Melayu / Islam ini? Adakah ia bagi menunjukkan JAKIM adalah bukan suara Islam? Menunjukkan betapa BANGKANGnya mereka?


1 comment:

  1. Yang hairannya kenapa kerajaan tak ambil tindakan terhadap Malaysiakini, kalau bangsa lain buat apa pun tutup sebelah mata kalau melayu buat sah kena tangkap. Apa agenda Malaysiakini serta siapakah yang dalangnya, sungguh kebalnya mereka?????

    ReplyDelete