AdSense

Thursday, November 21, 2013

40K Bangla - Anwar didapati bersalah? Mohon maaf?


Siapa yang berani siasat Anwar???
Dan di parlimen semalam Anwar didapai bersalah kerana menipu ramai orang?
Orang ramai terus terus ditipu, hidup-hidup... kasihan...





Kasihan apabila melihat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang terbelit dengan putar belit ciptaan sendiri.

Isu 40 ribu pengundi Bangladesh la apa lagi.
Dan memang benar apa yang dikatakan, seseorang itu akan terlupa dengan apa yang pernah mereka ungkapkan. Ataupun portal pro pembangkang seperti Malaysiakini mahupun Keadilan Daily yang cuba dipersalahkan?


Apakah sifat lupa yang nyata ini membuktikan Anwar atau digelar kebanyakan orang sebagai Al Juburi ini mula nyanyuk?


Sebagaimana laporan Utusan :

Sebelum ini, media sosial yang berpihak kepada pembangkang memainkan isu kononnya kerajaan membawa masuk 40,000 warga asing untuk mengundi BN dalam pilihan raya umum lalu.
Malah, Anwar seperti dipetik menerusi portal KeadilanDaily pada 2 Mei lalu pernah mendedahkan penglibatan Jabatan Perdana Menteri (JPM) membawa masuk 40,000 pengundi ragu dari Sabah dan Sarawak sejak 25 April lalu.

Anwar menerusi laporan itu turut mendakwa mendapat maklumat kemasukan secara tiba-tiba warga Thailand, Kemboja, Pakistan dan Myanmar dalam jumlah yang besar di pintu sempadan Bukit Kayu Hitam, manakala kemasukan rakyat asing Indonesia di Pelabuhan Klang.
Namun, apa yang menghairankan, laporan bertajuk 'Anwar dedah JPM terlibat seludup 40,000 pengundi hantu' itu turut disertakan gambar hiasan warga Bangladesh yang sedang beratur dipercayai di sebuah lapangan terbang.



Ekoran penyiaran artikel dan gambar itu juga, penyokong pembangkang terutama menerusi media sosial menggambarkan seolah-olah kerajaan membawa masuk warga Bangladesh sebagai pengundi.
Ketaksuban penyokong pembangkang terhadap tuduhan itu juga menyebabkan berlaku kes rakyat Malaysia dihalang mengundi kerana didakwa bukan warganegara. KLIK


1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete