AdSense

Wednesday, August 28, 2013

NAJIB RAZAK!!! Usah kau dengar lagi rintihan orang Melayu!!!



Nampaknya selepas PRU13, Najib terus dibelasah...
Kepimpinan kerajaan terus dipersoal akan ketegasan mereka mentadbir negara...
Tegas atau takut menikus kepada pihak tertentu???

Ah Jib Gor, nama cina yang di agungkan...
kononnya mahu menarik perhatian pihak tertentu...
NAH... keputusan PRU13 cukup membuktikan PENGHARGAAN mereka kepada Ah Jib Gor...

Apa lagi Ah Jib Gor mahu???
Mahu beri tahta kepada pihak ini?

Ah Jib Gor dan kerajaan terlalu mengikut telunjuk pembangkang, apa yang dituntut pembangkang Ah Jib Gor akur.... Jika begitu, lebih baik berikan saja pembangkang memerintah ini Malaysia!

APAKAH PERINGATAN INI MAMPU MEMBERI KESAN KEPADA AH JIB GOR DAN KERAJAAN?


3 comments:

  1. DSN perlu ada penasihat tentang agenda yang dimainkan oleh kaum2 tertentu ...bukan nak nafi kewibawaan DSN tapi mentadbir warga yang lebih mementingkan asal usul dari kepentingan negara itu sendiri sampai bila pun kalau tidak ada semangat cintakan negara itu sendiri akan menemui kegagalan sampai bila2.Saya berpendapat cara Negara seperti Indonesia sebagai contoh...adakala ketegasan dan kekerasan pemerintah dalam membina bangsa itu sendiri perlu ada.

    ReplyDelete
  2. Puak puaka yg sering menidakkan hak org melayu dan bumiputera sila pulang ke negara asal.di sana anda boleh dpt hak penuh penggunaan bahasa ,budaya, agama dan sebagainya.tanah melayu hak azali org melayu.berterima kadihlah krn telah diberi peluang merampas ekonomi yg sepatutnya di beri pinjam sahaja.bersatu semua melayu demi kedaulatan bangsa,agama dan tanah melayu.

    ReplyDelete