AdSense

Saturday, June 22, 2013

Hitam505 : Islam dipergunakan!!! SIAL PUNYA MELAYU PAS PKR !!!

Tidak dapat ditegah lagi budaya persepsi yang di amalkan puak Pas dan PKR, dikalangan Melayu dan Islam terutamanya. Mereka ini sanggup berbuat apa sahaja demi politik waima pergunakan nama Islam.

Semata-mata menarik perhatian masyarakat Islam yang lain. Mereka hendak buat dosa mereka punya pasallah, persoalan nya, kenapa perlu melibatkan nama Islam dalam berpolitik?

Politik bukan agama dan agama bukan untuk mainan politik! dalam pada mereka sibuk berhimpun macam orang tak bertamadun black505 ni, kenapa mereka tak persoalkan pemimpin mereka yang angkat sumpah, erti kata lain setuju dengan keputusan PRU13?

Apakah ALLAH tidak melihat yang ini???

Jadi apa makna permainan himpunan haram ini yang sebenarnya? Selain berniat mencetus suasana huru hara di ibukota???

Polis, TANGKAP SI PENCETUS KACAU BILAU INI! RAKYAT sudah bosan dengan ayat 'akan pastikan', 'kami AKAN ambil tindakan' dan akan, akan, akan saja...

Polis adalah mengawal keselamatan dan keharmonian negara, bukan berpihak mana-mana pihak, Ramai yang sedia maklum Anwar punya banyak FUNDER, dana tajaan itu dana tajaan ini, KATA ORANG... BETUL KE TAK? BANYAK BAHAN BANYAK BUKTI TELAH TERSEBAR... tetapi... SIAPA PEDULI! KAMI CUMA NAK MALAYSIA AMAN!!!

No comments:

Post a Comment