Friday, May 10, 2013

PANAS?!!! Cina DAP Halau Kakitangan SPR?!!!



Apa sibuk-sibuk berdemonstrasi?
Sedangkan boleh aja cabar keputusan pilihanraya ke mahkamah!
Kenapa mahu tunjuk samseng???



Lim Kit Siang baru aja menang di Gelang Patah, walaupun tiada jasa di negeri itu, kini anak-anak buah DAP sudah mula tunjuk samseng dalam kawasan Putrajaya???

Minit ke 0:40






4 comments:

  1. Sial punya anak melayu yang dipergunakan oleh saorang cina..diharap pihak berkuasa dapat menggunakan segala prosidur dan undang2 bagi mengelakkan perkara ini menjadi lebih parah. Terlalu ramai rakyat yang sayang kan negara Malaysia ini masih lagi dapat bersabar..tapi sampai bila sabar itu dapat dibendung..takut terjadi kesabaran tidak dapat dibendung ..mereka akan turut menunjukkan suara mereka bagi membantah perbuatan kelompok ini...jangan jadi saperti negara luar lain saperti di Mesir..tolong laa jangan biar api terus menyala..sepatutnya cegah sebelum menjadi parah..

    ReplyDelete
  2. Haramjadah namanya yang berdemo , aku tak suka cakap bahasa kasar tapi terpaksa gak cakap , Yang islam terima lah takdir , yang cina belum dapat kuasa penuh dah mula tunjuk kuasa ,kalau dah dapat kuasa penuh mcmmana pulak,kalau spr menipu semua negeri korang akan kalah , marilah kita bersatu semula tak kira kaum untuk majukan negara ,barulah negara luar respect kat malaysia, kalau asyik berdemo je akan datang yang untung seorang yang rugi lagi ramai, fikir fikir kan

    ReplyDelete
  3. Sekolah pun tak kemana.gagal di IPT cari kerja susah last sekali dapat kerja Dari jabatan DAPIG.Jawatan tetap dan pencen.Uniform.Hitam.Nama jawatan :BARUA DAPIG.

    ReplyDelete
  4. Aku cadang SPR bekerjasama dengan FRU dalam hal dakwat kekal ni supaya pengundi lebih yakin yang dakwat itu kekal sekurang-kurangnya selama seminggu. FRU boleh buat eksperimen ke atas babi demo jalanan ni. Sembur saja dakwat kekal tu bila dah dua tiga kali warning tak bersurai jugak.

    Kalau berjaya kekal, senang polis nak cari, senang jugak SPR nak teruskan untuk dua tiga PRK yang akan dilaksanakan tidak lama lagi.

    ReplyDelete