AdSense

Sunday, April 21, 2013

SPR Kena WARNING?!!!


Kesilapan pegawai SPR yang dipertanggungjawabkan mengendalikan proses pengiraan undi telah mengisytiharkan PAS, DAP, PKR sebagai satu PAKATAN yang sah dan telah mengesahkan keputusan tersebut.

Kemenangan ini membolehkan mereka menubuhkan kerajaan yang baru. Umum mengetahui PAKATAN RAKYAT bukan satu pertubuhan yang sah dan tidak berdaftar dengan ROS.

Mereka bertanding atas kapisiti parti masing masing dan membuat satu persefahaman untuk menentang BARISAN NASIONAL. Pada PILIHANRAYA UMUM 2013 ini mereka masih membentuk satu persefahaman untuk bertanding menentang BARISAN NASIONAL dengan menggunakan simbol parti masing masing.
KLIK DISINI

2 comments:

  1. a'ah kan.. patutnya tak boleh... mereka sepatutnya gunakan satu simbol yang rasmi.... otherwise... kire still parti asing2 r... dan tak boleh di iktiraf untuk membentuk kerajaan...hurm.. like BN.. they use only one symbol..... hurm... boleh di bidas nie.... hehehhe :)

    ReplyDelete
  2. SPR ni pung satu,ikut sedap rasa dia ajer meluluskan sesuatu tanpa mengetahui implikasi pembuatan mereka.Apa tak ada badan professional ker dalam SPR yg monitor benda nie!!!!Ketua Pengarah SPR ni pung bodoh ping!!!!Ini bukan penubuhan koperasi sekolah,even that pun Pengetua sekolah buat dgn sungguh2 dan mengikut prosedur.Tak rhok cetong punya kaki.

    ReplyDelete