AdSense

Sunday, April 14, 2013

ANWAR arah blogger, DESAK Mustafa Ali BERSUMPAH?!!!

Suara Lensa mendapat maklumat Anwar telah mengarahkan beberapa blogger pro pembangkang untuk mendesak Mustafa Ali yang hangat bersama video seksnya untuk bersumpah, menafikan dirinya adalah individu di dalam klip video yang berdurasi 11minit lebih itu.

Adakah benar dakwaan ini?
Kenapa Anwar beriya-iya mahu perkara sedemikian sedangkan beliau sendiri enggan bersumpah di dalam isu video seksnya bersama Chinna Doll?

Mungkinkah kerana Mustafa Ali membawa bersama parti PAS dengan jawatan sebagai Setiausaha Agung PAS?

Jika seorang yang kononnya memperjuangkan Islam, tidak salah untuk Mustafa Ali memegang Al Quran?

Seperti sedia maklum, Mustafa Ali adalah antara orang 'penting' yang 'mampu' memporak porandakan Anwar Ibrahim, apakah usaha Anwar untuk menyekat pergerakan pemimpin PAS ini berjaya?

Berbalik kepada soal bersumpah, jika benar dakwaan seperti maklumat yang diperolehi Suara Lensa, beranikah Mustafa Ali sahut cabaran itu?

Dan apa yang memeranjatkan, blogger pro pembangkang Tulang Besi adalah antara individu yang mendapat arahan berkenaan?

Beranikah Tulang Besi untuk MENDESAK Mustafa Ali BERSUMPAH?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Tujuan dia mendesak utk Mustafa spender bersumpah adalah semata2 nk menunjukkan Mustafa mmg bersalah. Sbb Mustafa mmg xkan sumpah punya pasal mmg dia pun dlm video tu. Dia bukan betul2 nk Mustafa bersumpah pun.Just persepsi yg Mustafa bersalah di mata kebykkan rakyat sdh cukup menguntungkan dia. Tau sgt taktik si bodoh ni

    ReplyDelete