AdSense

Tuesday, February 12, 2013

Semakin hari semakin BIADAP Cina DAP ni! PAS, PKR, pejam mata saja...

Cina DAP bangsat RASIS!
Sial punya Cina DAP bangsat, hasil ajaran pemimpin pakatan rakayat.

Hasil asuhan pejuang LGBT dan pengamal agama pluralisme, Anwar Ibrahim!

Hasil tarbiyah sahabat syaitan dan pemecahbelah Islam, Nik Aziz dan Hadi.

Hasil si tukang kencing dan komunis ulung, Lim Kit Siang!

Apa sudah mau jadi?
Sedang rakyat yang lain begitu menghormati budaya dan kaum masing2 yang terdapat dalam negara, sedang gagasan 1Malaysia menuju ke arah perpaduan sejagat yang akan membawa Malaysia ke arah yang lebih baik, budaya negatif pula terus di amalkan oleh pakatan rakayat yang sial ini!

Apa kita masih mahu MENUNDUK?

Ikuti kisah kurang ajar orang pakatan rakayat ini ;

Sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, seorang lelaki Cina - LEONG PEI KOE telah menunjukkan ISYARAT LUCAH kepada kenderaan DYMM RAJA PERMAISURI AGONG. ASP Mohd Fakharuddin - Pengawal Pengiring telah merapatinya utk memberikan amaran yang dia boleh ditahan di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar menangkapnya dan berkata "di Pulau Pinang, POLIS MELAYU TIDAK ADA KUASA kerana Pulau Pinang adalah HAK MILIK CINA" sambil terus memberikan ISYARAT LUCAH!

Nama: LEONG PEI KOE. Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang. No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015 Umur: 29 tahun Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland UK.

Suara Lensa ulangi sekali lagi,

Apa kita masih mahu TUNDUK dengan orang biadap seperti ini?
Atau adakah salah jika warganegara budak sial ni dilucutkan serta terus saja hantar ke negara asal, China?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Mengapa bangsa China beriya iya mempertahankan Pulau Pinang?

    Mereka ada agenda tersembunyi untuk keluar dari Malaysia. Ini isyarat jelas dengan kehadiran Lee Kuan Yew di Pulau mutiara itu dan hubungan baik antara DAP dan PAP Singapura.

    Pulau Pinang masih di bawah Kedah dengan bayaran pajakan tahunan di bayar oleh Kerajaan Pusat sebanyak RM10,000 (http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1215&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_02.htm)

    Kerajaan Pulau Pinang pernah membuat tawaran kepada Sultan Kedah untuk membeli Pulau Pinang dari Kedah dengan nilai RM1 billion dan sebagai gantinya menyerahkan Seberang Prai.

    Gila punya cadangan gunakan harta Kedah iaitu Seberang Prai sebagai galang ganti.

    Oleh itu cadangan menSingapurakan Pulau Pinang sedang berjalan. Ini adalah harapan terakhir kaum China di zaman moden ini untuk mendapatkan satu negara selepas Singapura terlepas.

    Sebab tu kaum China di sana semakin kurang ajar.

    Oleh itu adalah di cadangkan selepas BN berkuasa di Kedah maka Pulau Pinang patutnya di serap di bawah Kedah. Tiada salah apa apa. Lihatlah Hong Kong tetap maju jaya walaupun di bawah China.

    Singapura sebagai di ketahui umum kaya tapi kurang tanah. Di zaman moden ini tanah semua telah berpunya. Singapura pada satu masa dulu berhajat sangat dapat menggabungkan Sabah semasa ianya di kuasai oleh PBS.

    Kini Singapura bercita cita untuk menjadi negara dua pulau.

    Selamatkan Pulau Pinang. Masukkan kedalam Kedah.

    ReplyDelete