AdSense

Monday, February 11, 2013

JANGAN BIARKAN RUMAH KITA KOTOR, BURUK DAN BUSUK DIBAWAH PEMERINTAHAN PR!

Kegagalan kerajaan Selangor menunaikan janji manifesto ketika kempen Pilihan Raya Umum ke 12 lalu perlu menjadi titik tolak kepada perubahan kepimpinan yang lebih berkemampuan.
 
Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP), Datuk Seri M Kayveas berkata,kegagalan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menunaikan manifesto yang dijanjikan menunjukkan ketidakupayaannya mentadbir negeri tersebut dan tidak layak diberi peluang sekali lagi.
 
"Isu air, isu ibu tunggal dan beberapa isu lain yang gagal diselesaikan pakatan pembangkang di Selangor jelas menunjukkan mereka tidak layak untuk mentadbir,"
katanya kepada pemberita pada Majlis Sambutan Ponggal dan Tahun Baru Cina bersama Rakyat Bahagian Kelana Jaya di Subang Jaya hari ini.
 
Beliau turut menegaskan, peluang yang diberi PKR mentadbir beberapa negeri menunjukkan kegagalan justeru rakyat dinasihati untuk tidak memberi peluang kedua.

SUMBER : http://klpos.com/politik/41322-tiada-peluang-kedua-untuk-pr

JANGAN BIARKAN RUMAH KITA KOTOR, BURUK DAN BUSUK DIBAWAH PEMERINTAHAN PR!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

  1. Terimakasih banyak atas inforasi yang telah disampaikannya

    ReplyDelete
  2. Bermanfaat atas informasi yang telah disampaikannya gan terimakasih banyak ya atas informasi yang telah disampaikanny

    ReplyDelete
  3. Saya ucapkan terimakasih banyak atas informasi 2 yang telah anda sampaikan nya kepada kami,, kami akan selalu menyimak informasi informasi yang anda sampaikan.

    ReplyDelete