AdSense

Friday, November 9, 2012

Sebar persepsi, versi portal pembangkang...

Inilah dia lidah rasmi utama pembangkang, kelihatan berlagak seolah-olah tidak faham apa itu had-had limit dalam sesuatu perkara.

Sedia maklum semalam apabila Speker Dewan Rakyat mengeluarkan kenyataan untuk tidak lagi membenarkan mana-mana individu/ kumpulan yang tidak berkenaan untuk menggunakan ruang Sidang Media yang tersedia ada di parlimen dijadikan pentas politik.

Manakan tidak, setiap hari ada MP Pembangkang yang bawa orang-orang kampung mereka untuk mengadakan sidang media dengan hal-hal yang tak berkenaan.

Dasar otak sempit, hal anak bergaduh dalam sekolah pun nak berjumpa wartawan.
Anak si polan di tarik telinganya oleh anak si polan, juga nak bawak berjumpa wartawan, dengan harapan supaya seluruh dunia tahu yang anak si polan bermasam muka dengan anak si polan.

Kasihan, pembangkang di Malaysia masih belum matang dalam berpolitik.
Sepertimana gambar di atas, lidah rasmi pembangkang Malaysikini sekali lagi cuba menyebarkan persepsi buruk terhadap kerajaan Barisan Nasional, dengan mengguna si peniup trumpet dan stalker ulung dalam PKR, Rafizi Ramli.

Penyebaran persepsi kotor dan tidak berasas ini sekaligus menyebabkan rakyat semakin jelek dengan tindakan Pakatan Rakyat

Errrr.......
Kasi selesai isu tanah Yayasan Selangor yang dirampas Elizebeth Wong lah, ada berani?
Kasi selesai isu tanah TALAM lah, ada berani?
Kasi selesai isu krisis air di Selangor lah, ada berani?
Kasi saman penyebar video Anwar Ibrahim bersama China Doll lah, ada berani?

No comments:

Post a Comment