Thursday, November 8, 2012

Tak cukup ceramah malam, Bangunan Parlimen dijadikan pentas politik.

Memang betul pun, Parlimen sekarang ni sudah jadi carca-marba.
Bila geng Pakatan Rakyat kemaruk kuasa, macam ni lah jadinya.
Depa tahu, kat Parlimen, media dah memang sentiasa ada.

Depa si jakun dalam Pakatan Rakyat ni semua gila publisiti murahan.
Semua nak masuk TV.
Sampai cerita pasal longkang tersumbat pun sanggup datang ke Parlimen, semata-mata nak masuk TV.

Tambahnya, akibat daripada sistem aliran longkang yang tidak sistematik menyebabkan laut dicemari sisa-sisa bahan buangan lantas mengotorkan pantai tersebut. Parlimen, 1 Nov 2012

Padahal semua benda tu boleh 'setle' kat kampung masing-masing.
JELAS la weh sudah terang lagi bersuluh, geng Pakatan Rakyat BANKRAP isu!!!
SEDIH!!! Suara Lensa dengan ini sangat-sangat berharap supaya geng Pakatan Rakyat ini buat 'story' pasal kucing nak beranak pulak lepas ni.

Errr....
Kalau cerita pasal 'bumbung zink rumah Nik Aziz bocor' pun best jugak.
Kemudian jangan lupa bayar orang-orang kampung untuk berdiri terpacak depan pintu masuk Parlimen untuk berdemo dan menjerit macam polong
Mesti pihak media tak sabar-sabar nak rekod sidang media tu...

No comments:

Post a Comment