AdSense

Thursday, July 12, 2012

Siapa Hilmi ???

“Saya memilih menetap di Indonesia walaupun izin tinggal telah berakhir karena di Malaysia oleh pihak keluarga dan pimpinan anggota Partai Malaysia menyarankan agar saya berubah dulu di Indonesia. Keselamatan saya tidak lagi terjamin di Malaysia ini terkait dengan ancaman terhadap saya oleh pemerintah Malaysia yang mungkin atau menjadikan saya sebagai tumbal dan alat politik dari pihak yang berkuasa di Malaysia,” kata Azmin kepada petugas Imigrasi Batam.


Pada awal bulan Februari tahun ini, 2012, negeri Selangor digegerkan oleh laporan dari Indonesia bahawa bekas teman lelaki ahli seorang exco kerajaan negeri, Helmi Malek ditahan di Batam, Indonesia kerana telah meliwati tempoh visa masuk.

Laporan portal berita Indonesia, Detik News memberitahu Helmi mengaku dia diminta menghilangkan diri dan dibiayai oleh PKR.

No comments:

Post a Comment