AdSense

Sunday, July 1, 2012

Berapa Uncle Seeker dibayar pembangkang?




Unce seeker, si pencari hantu kini timbulkan konterversi dalam blog nya yang bebas menghina sultan.
Negara yang terlalu bebas dan demokrasi kini dengan lancang boleh usik sesiapa pun.
Adab adab melayu dan ketimuran malah institusi raja juga kian mula terhakis sejak PAS cemolot sama DAP dan bersetubuh dengan PKR.

Sejak banyak nya suara merapu dalam parlimen, menjadikan sesetengah pihak seperti uncle seeker kelabu mata dengan duit yahudi?
Uncle seeker atau dukun muda ini mula suam suam kuku kebelakangan ini.
Mungkin kurangnya hantu menyebabkan popularitinya merosot.
Maka dengan itu mungkin uncle seeker ini mula mencari inisiatif lain untuk mempopularkan diri bahkan mungkin akan mencari mata pencarian utamanya.

KITA BOLEH BERKAWAN DENGAN SYAITAN, kata kata ularmak Nik Aziz itu juga mungkin menjadi pendorong si dukun untuk memulakan salam persahabatan dengan syitan PAS DAP dan PKR.
Tindakan Nizar sebelum ini disambut dengan 30 ribu rakyat Johor yang bangkit menyatakam kemarahan mereka berhubung penghinaan terhadap sultan mereka.

Tetapi yang positifnya, Nizar mula mendapat populariti.
Bahkan membuatkan Lim Kit Siang sama Lim Guan Eng bertambah sayang kepadanya.
Orang melayu sudah mula jentik menjentik institusi raja, pastilah membuatkan parti rasis utama negara DAP itu keriangan.

Berbalik kepada uncle seeker yang menjadi kawan baru syaitan, tidak hairanlah berapa bayaran yang diterima kerana dia sememangnya memerlukan pendapatan bagi menampung kehidupan sehari hari selain mencari publisiti yang kian merosot.
30 laporan bantahan serta mendesak blog pencari hantu itu ditutup dan itu sebenarnya adalah satu permulaan awal. Nizar mendapat 30 ribu kemarahan, uncle seeker pula menanti kemarahan yang sedang menunggunya.

No comments:

Post a Comment