AdSense

Saturday, May 5, 2012

Pensyarah Muda KLMU sertai Bersih3.0 harus perkenalkan diri kepada khalayak.



Kuala Lumpur Metropolitan University College (KLMU) yang dulunya di gelar Cosmopoint adalah satu kolej swasta yang lebih dikenali sebagai hub 'Computer in Graphic Design' dan 'Multimedia'.

Bersih3.0, dikhabarkan seorang pensyarah bidang itu sibuk mempromosikan perhimpunan yang ber agenda kotor itu.

Akibat daripada tipu daya Anwar Ibrahim dan Ambiga, pensyarah ini sanggup menggunakan gudang ilmu sebagai tempat berpolitik.

Pensyarah di kolej berkenaan, sila tampil ke hadapan supaya ibu bapa boleh melihat sendiri agenda anda sebenarnya adalah bukan untuk mengajar tetapi berpolitik.

Sukacita SL maklumkan, pensyarah di bidang 'Graphic Design' ini harus nyatakan apa perlu anda berpolitik di kampus sedangkan pelajar anda lemah dalam pelajaran?

KLMU HQ di Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur, sewajarnya turunkan poster-poster pelajar dan subjek yang ditawarkan sebaliknya naikkan poster pensyarah yang mempromosikan politik sedangkan pelajar menanti untuk segulung ijazah.


Masih cerita dalam kampus... 

Semua benda hendak dipolitikkan waima melanggar undang-undang.
Khalid Ismath yang terkenal dengan gelaran Monkey Mahasewel yang begitu hebat kononnya harus dijadikan sempadan buat anak muda yang lain.



Budaya barat syiah nya menjadi-jadi ketika perhimpunan kotor 28 April lepas.
Budak hingusan ini sememangnya tidak pernah kenal erti bersyukur hidup di negara aman seperti Malaysia.

Apakah pensyarah di KLMU mahu pelajar anda popular dengan cara sebegini?


Sampai masa pihak berkuasa tempatan memandang serius akan kes kes jenayah seperti ugut ini tanpa melibatkan politik.
Usah peduli siapa dia, anak muda kesayangan Anwar atau Lim Guan Eng kah, yang penting, undang-undang tidak boleh dipermainkan.

PDRM yang menjadi benteng keselamatan negara kini dibusuk-busuk kan oleh segelintir manusia yang tak pernah kenal erti syukur.

Adalah wajar sekiranya Monyet Mahasewel ini dihantar untuk menabur jasa di negara-negara bergolak dan negara-negara perang.
Jika benar dia seorang pejuang Islam, sudah pasti tidak akan menolak.
Jangan hanya berjuang demi Anwar Ibrahim.

No comments:

Post a Comment