AdSense

Sunday, February 19, 2012

Macam biasa, Wan Azizah akan cuci segala taik Anwar


Isteri kepada Ketua Pembangkang ini kalau kita lihat, akan menjadi satu mesin atau alat pencuci yang akan mencuci segala najis Anwar Ibrahim yang suka ber#k merata-rata.


Anwar dilihat semakin goyang dek kerana keterlanjurannya di Wall Street Journal.
Mungkin Anwar mahu mengguna 'format' anak Melayu anak saya, anak Cina anak saya, anak India anak saya', tetapi format itu tidak menjadi buat negara barat.

Dan Dr Wan Azizah jugalah yang menjadi mesin pencuci.

Dr Wan Azizah Wan Ismail meminta Umno dan penyokongnya tidak mempolitikkan kenyataan suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang didakwa mengeluarkan kenyataan menyokong usaha-usaha melindungi keselamatan negara Israel. - Sinar Harian

 
Inilah yang digelar isteri mithali, akan melakukan apa sahaja demi suami. Tidak perlu dipersoalkan, kerana apa yang dijelaskan oleh Dr Wan Azizah itu hanyalah kenyataan seorang isteri yang mempertahankan suaminya. Sedangkan jika seseorang isteri yang mahu melawat ibubapa kandungnya jika tanpa izin suami pun adalah menjadi kesalahan. Tahniah dan syabas kepada Dr Wan Azizah kerana tabah serta cekal malah begitu sabar kerana mempunyai suami seperti Anwar Ibrahim.



Dalam pada kita bercakap mengenai kenyataan Anwar yang pertahan Israel, jangan kita lupa pada SAIFUL, CHINNA DOLL dan manifesto-manifesto yang hingga kini masih belum mampu ditunaikan. Juga termasuk rakyat-rakyat yang ditipu !

No comments:

Post a Comment