AdSense

Thursday, February 23, 2012

Kapal Israel??? Ini Jawapan untuk kaki fitnah !!!


Kumpulan kira-kira 80 orang (BETUL ke tu... hahaha) yang diketuai Ketua Penyelaras Jingga 13 Fariz Musa itu berhimpun sejam sambil melaungkan slogan anti-Israel.

Perhimpunan itu berlangsung aman dan hanya diperhatikan kira-kira 20 anggota polis yang bertugas.

Turut kelihatan Naib Ketua Pemuda PKR Azmizam Zaman Huri dan aktivis popular siswa Adam Adli.Fariz ketika dihubungi selepas itu berkata, perhimpunan itu dianjurkan hari ini kerana mereka mendapat maklumat terdapat lagi kapal dari Israel yang berlabuh di situ hari ini.

"Kita kesal dengan hubungan dagang ini kerana ia seolah-olah membantu negara haram Israel membeli peluru bagi membunuh rakyat Palestin," katanya.

Katanya, banyak lagi perhimpunan akan diadakan selepas ini, bermula dengan perhimpunan di kedutaan Palestin pada 29 Februari. - Malaysiakini, Jimadie Shah Othman, 6:31PM Feb 22, 2012


Puak PR, Belajar dulu ilmu perkapalan secara mendalam sebelum membuat kenyataan bodoh. ishk ishk ishk, kuat sungguh membuat cerita fitnah juak juak PR ini...
Kepada kaki fitnah PR, Nah... Ini Jawapan kepada fitnah yang kalian canang itu... Dan lagi satu, JANGAN DIAM membisu pula sepertimana isu-isu terdahulu yang mana apabila dapat dijawab mereka terus lari balik kampung !




 

No comments:

Post a Comment