AdSense

Monday, August 8, 2011

Politik PAS dan PKR - Selangor Semakin Hitam


Setelah 3 tahun memerintah Selangor dan beberapa buah negeri di Malaysia, pakatan yang terdiri dari munafik PAS dan PKR yang diketui DAP semakin kelabu mata semata-mata takut pada ketuanya. Inilah yang dimaksudkan Malaysian Malaysia, satu tema yang sangat popular ketika zaman komunis suatu ketika dahulu. Komunis, semua maklum akan kekejaman mereka terhadap penduduk-penduduk di Tanah Melayu. Tanah Melayu? Ada diantara kalangan DAP yang menafikan nama 'Tanah Melayu' ini. Kata mereka bahawa nama itu tidak pernah wujud? Itu kerana mereka amat takut pada sejarah. Sehingga novel interlok yang menceritakan satu cerita yang sahih pun mereka tentang. Ada dikalangan yang mindanya terbuka akan maklum bahawa wujudnya negeri China dan India. Adakah semua penduduk di kedua buah negeri itu berasal dari Malaysia? Dimana kita berasal adalah bukan persoalannya. Apa yang penting, setiap kebenaran itu haruslah kita menerima dengan hati terbuka. Dan bagi pakatan pembangkang yang tidak boleh menerima sesuatu yang benar sehingga klip video yang begitu jelas mirip Anwar Ibrahim pun mereka sangkal dan menyatakan ianya konspirasi.

Berbalik kepada isu di Selangor hari ini. Walaupun pemerintah di negeri itu beragama Islam akan tetapi beliau tidak mampu untuk membela saudaranya. Ini berlaku kerana politik. Begitu juga dengan isu arak yang berlaku sudah, KENAPA MAHU MENJUAL DIKAWASAN MAJORITI MELAYU? Adakah kerana tahu akan kelemahan orang Melayu yang mudah terpedaya maka serangan orang kafir ini dilakukan secara halus?
 Gereja yang jauh lebih besar dari MASJID NEGARA! Apakah orang Kristian majoriti penduduk Malaysia? Ya sekiranya isu memurtadkan orang Islam dipandang remeh dan dipolitikkan!

Murtad. Ya, semua individu berhak memilih jalan mereka sendiri. Dan dalam Islam tidak memaksa seseorang itu untuk memeluk Islam. Akan tetapi, bangsa Melayu ini mudah terpedaya dan sepertimana ucapan Tun M, MELAYU MUDAH LUPA. Adakah golongan kafir harbi yang sudah tahu akan kelemahan segelintir orang Melayu ini maka serangan ini dilakukan secara halus?

Ya, di dalam Al-Quran juga ada menyebut bahawa golongan kafir tidak mampu untuk melawan Islam secara kekerasan dan dengan itu mereka akan menyerang secara halus. DAN APA YANG BERLAKU DI SELANGOR DIMANA JAIS MENYERBU GEREJA YANG MEMANG MEMPUNYAI AGENDA MAHU MEMURTADKAN ORANG ISLAM! INILAH ANTARA SERANGAN HALUS MEREKA! DAN KHALID/PKR/PAS SEBAGAI ORANG ISLAM HARUS SEDAR BAHAWA TIDAK SEMUA PERKARA BOLEH DIPOLITIKKAN!!!

Politikus PAS/PKR, KEMBALILAH KE JALAN YANG BENAR...

No comments:

Post a Comment