AdSense

Sunday, July 31, 2011

Lim Kit Siang VS Anwar Ibrahim

Anwar terkenal dengan gelaran Raja Drama. Lihat sahaja gambar-gambarnya yang menyayat hati menyentuh kalbu. Dengan mata lebam, dikatakan dipukul polis, disuntik virus HIV, diberi makan asenik. Hebat cukup hebat. Tak mustahil China Doll berasa gelisah akan wabak HIV yang bakal menyinggah di tubuhnya. Pembawanya sudah tentu dari Raja Drama. Gambar Anwar yang menyayat hati itu telah membawa kejayaan besar PKR dan pembangkang. Iyalah, rakyat Malaysia mempunyai sifat ketimuran dan hati lembut yang amat sensitif dan sayu hati apabila melihat gambar Anwar yang lebam matanya. Tapi itu berlaku pada tahun 1998 dan ia antara penipuan yang tidak disedari rakyat. Sekali dua menipu tidak bermakna boleh menipu selamanya. Kini, Lim Kit Siang sedang menyaingi Anwar Ibrahim. Bahagian 'mata' adalah bahagian yang diutamakan oleh pembangkang. Dan mata dajal ini jugalah menjadi logo parti keadilan rakyat.

2 comments:

  1. Jangan risau bro. Anwar dah makin dekat dengan Sg Buloh. Kawan2 dia dalam PR pun dah cari orang lain ganti Ketua Pembangkang. Mereka cuba pujuk Tengku Razaleigh. Tapi Tengku Razaleigh tu Umno karat hijau, tak mungkin dia beralih, dia dah sumpah, hidup dan mati dalam Umno.

    Heran juga, kenapa duk harap dekat Anwar sorang saja. Hadi Awang kan ada.Lim Kit Siang pun ada. salah sorang tentu boleh jadi Ketua pembangkang.

    Korang belakun, tapi rakyat dah boleh baca dah, nak2 yang tak sokong PR, awal lagi dah tahu Hadi dengan Lim sedang belakon.

    ReplyDelete
  2. Awas ! Jangan terpedaya dengan lakonan Pas dan DAP .. mereka sedang main wayang.

    ReplyDelete