AdSense

Monday, February 28, 2011

KERDAU : Orang Kuat PAS Mengamuk !

Malam tadi, bertempat di Kg Kerai, saudara Rashid Wahab yang juga orang kuat parti PAS suatu ketika dahulu, kini telah sedar dan meluahkan kekecewaan terhadap parti dan pemimpin PAS yang terus-terusan membohongi rakyat. Beliau juga membongkar segala penipuan dan pembohongan dalam parti PAS. "Saya masuk PAS kerana percaya masuk syurga. Dan kerana PAS juga saya menkafirkan bapa mertua saya !" kata beliau ketika berucap. Turut hadir, Dato Dr Hj Mohd Shafei Abdullah yang juga Pengarah Barisan Nasional Wilayah Persekutuan bagi PRK DUN Kerdau.

Dalam ucapan bersemangat beliau banyak menegaskan bahawa Barisan Nasional adalah parti yang mendahulukan rakyat. Serta mengharapkan penduduk sedar akan kegagalan parti pakatan rakyat dalam soal memerintah. Dalam nada tegas, beliau mahu rakyat membuat pilihan bijak dalam membuang undi dan tidak menggadaikan masa depan anak cucu. "Calon Barisan Nasional di DUN Kerdau ini bukan calang-calang orang dan beliau sudah pasti dapat memperjuangkan hak rakyat di kawasan ini," tambahnya.

Turut berucap, Yberhormat Dato Hassan Yaakob Ketua Biro Penerangan. Yberhormat Dato banyak menerangkan perancangan kerajaan dalam memperjuangkan hak rakyat. Dan pada sebelah siangnya, penduduk Kg Kerai bersama jentera Barisan Nasional Wilayah Persekutuan bersama-sama bergotong-royong di Kg tersebut.

6 comments:

  1. gila babi lah.. bapak mertua pun di kafirkan kerana terpengaruh dengan ajaran songsang Nik ajis...

    Pukimak punya nik ajis

    ReplyDelete
  2. Pastinya kesedaran ini mampu mengubah pemikiran ahli yang baru nak berjinak dengan PAS....

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Sesuatu perbuatan itu benar jika dapat disabit dengan bukti agama. Bukti agama ialah daripada sumber AlQur'an dan Al Hadith.

    Jadi,benarlah orang-orang PAS ini berjuang di atas 'Asabiyyah.

    Apa itu 'Asabiyyah? Nabi kata," Seseorang itu menolong kaumnya diatas kezaliman."

    Nak menolong perjuang PAS tetapi pada masa yang sama mengkafirkan orang Islam lain. Apakah itu bukan kezaliman namanya!

    Sila baca lanjutannya di:

    http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/02/parti-pas-dan-pkr-adalah-parti.html

    ReplyDelete
  4. untuk memelihara iman dan agama mu jauhi lah dari orang yang brnama n ajis ini...salam

    ReplyDelete