AdSense

Wednesday, July 9, 2014

TAKE NOTED!!! Persediaan Terancang Kerajaan BN kepada Generasi Muda


Kematangan berfikir, bertindak dan berinteraksi mampu diperolehi dengan pengalaman dalam pembelajaran praktikal seterusnya melahirkan pemimpin muda yang berkualiti untuk membawa obor kepimpinan negara ke tahap yang lebih tinggi.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Program Felo Perdana (PFP) bukan sekadar demi meraih segulung ijazah semata-mata tetapi sebahagian usaha kerajaan untuk melakukan proses mempersiagakan dalam soal kepimpinan generasi akan datang malah sebagai persediaan secara terancang supaya pemimpin yang terlatih dan terdedah dengan pengalaman berguna.

"Ini adalah proses pembelajaran terbaik. Saya harap gunakan kesempatan ini sebaik mungkin dan interaksi dengan rakan-rakan lain," beliau berkata demikian dalam ucapan Pelancaran PFP dan Penyerahan Peserta-Peserta Kepada Jemaah Menteri di Pejabat Perdana Menteri hari ini. - Sumber


2 comments:

  1. Buat lah apa pun Najib orang dah bosan dengan kamu. Sudahlah 52% rakyat membenci kamu,ditambah pula CEO Petronas tak hormat kamu dan Menteri MCA pun tak hormat kamu langsung. Lebih baik berambus daripada menyusahkan rakyat.

    ReplyDelete
  2. Take note bukan take noted. Masuk U pakai kuota ke?

    ReplyDelete