Wednesday, February 5, 2014

"Bila orang Melayu BANGKIT...." Kepala Siapa Tergolek ni...???

Semakin hari semakin menjadi...
Apa sudah jadi politik Malaysia...
Ramai orang yang bertanggungjawab kini bermaharajalela untuk membuat apa sahaja sesuka hati...
Orang Melayu tak mampu melakukan apa apa selain menundukkan kepala tatkala bangsa dan agama sendiri dihina, dicemuh dan dipijak kepala, ATAS ALASAN KONONNYA TIDAK MENGERUHKAN LAGI KEADAAN... Baik sungguh orang Melayu ini... Begitu penyabar bangsanya...

Sampai bila?





video


video


video

Api perkauman mula dinyalakan, siapa dan bila ia akan berjaya dipadamkan???
SILA AMBIL TINDAKAN TEGAS KEPADA SI TUKANG PENIUP SEBELUM NASI MENJADI BUBUR!

Jom NIKMATI keluh kesah rakyat di bawah...

video


video





4 comments:

  1. Najib pemimpin melayu paling bangsat. PM paling bacul dlm sejarah Malaysia. Najib lebih teruk dari Pak Lah. Elok kau merambus dr pegang jawatan sebagai PM. Orang Melayu dah meluat dengan sifat kau yg terlalu berlembut dengan cina cina babi. Pasal kau lah Najib, bangsa melayu tidak di hormati.

    ReplyDelete
  2. Selagi belum ada melayu yang berani seperti Mat Kilau, Dato Bahaman atau sekurang kurangnya seperti arwah Syed Jaafar Albab atau pun Dato Harun Idris maka selagi itu cina DAP akan terus terusan mempersendakan orang melayu dan agama islam dengan berbagai cara, Cina DAP seperti Teresa Kok tidak akan sama sekali berasa gentar untuk terus mempersendakan bangsa melayu. Ini kerana bagi Teresa melayu yang dipersendakan hanya melayu yang menyokong UMNO. Manakala melayu PAS dan PKR sentiasa bersama sama beliau(Terasa) untuk terus menyokong sikap biadap Terasa. Bergitu lah nasib bangsa melayu yang berpecah kepada 3 kumpulan politik. Oleh kerana ingin kan kuasa maka melayu PAS dan PKR mengizinkan apa saja cina DAP lakukan keatas bangsa melayu dan agama islam. Contoh yang paling mudah ialah tentang pengunaan kalimah ALLAH. Jika PAS betul betul memperjuangkan islam maka seharusnya PAS membuang sentimen kepartian dan menyokong kerajaan yang ditunjangi oleh UMNO untuk bersama menghalang mana mana agama selain dari islam yang boleh mengunakan perkataan ALLAH. Tapi malang PAS boleh bersama sama DAP dan menyokong kristian untuk mempergunakan kalimah ALLAH bagi injil dalam bahasa melayu.

    ReplyDelete
  3. ...seronok guna nama anon.. macam macam bahasa kesat boleh ditaip... yang tidak seronoknya.. selain ia mencerminkan perangai yang menaip, ianya dicatit oleh malaikat, kalau sianon ni Islam, ada harapan kena berenang atas darah, nanah dan muntah di padang mashyar nanti nak minta maaf ... kalau kapir.. sah dapat x-tra dalam neraka.. saya pun hendak guna nama anon juga lah.. kerana nak cakap benda baik sikit tak perlulah diheboh...

    ReplyDelete
  4. DAPig akan hancurkan islam dan melayu sehingga lumat so faham2 saja lah politik DAPig serupa babi babi belaka

    ReplyDelete