AdSense

Thursday, August 1, 2013

APA LAGI KERAJAAN MAHU???


Saban hari jenayah cyber semakin berleluasa terutamanya melibatkan isu perkauman dan agama,
Apa sudah jadi dengan Malaysia???

Malaysia yang majoriti lebih 60peratus Melayu dan beragama Islam penduduknya sering kali dipersenda dengan begitu mudah, kenapa ya?

Sejak kebelakangan ini gejala sedemikian semakin menjadi-menjadi.
Bermula sambutan awal Ramadhan pun umat Islam telah ditertawakan oleh segelintir rakyat yang mungkin tidak senang dengan majoriti lebih 60 peratus orang Melayu yang tinggal di Malaysia?


Setelah dibebaskan, pasangan biadap pelakon porno Alvavi ini, muncul pula hidangan kuih raya yang diberi kepada anjing oleh seorang wanita biadap, juga dimedium sama, facebook dan YouTube.

Apakah ini agenda KEBEBASAN BERSUARA yang sering dilaungkan pemimpin parti politik?

Lihat kembali rakaman-rakaman sebelum pilihanraya umum ke 13 lalu, begitu taksub orang cina ini memuja parti politik walhal suatu ketika dahulu pemimpin merekalah yang sanggup ludah dan pijak parti yang dipuja sekarang, apa agenda disebalik pemujaan itu???




Apa yang menghairankan, kenapa selepas PRU13 begitu banyak sentimen agama dicetuskan oleh orang cina? Kenapa tidak dikalangan orang India atau Melayu? KENAPA CINA?

Soalan akan terus bermain selagi kerajaan tidak cekap dan pantas menyelesaikan isu kaum minoriti ini, atau kaum majoriti pula yang akan bertindak dan ketika itu sebagaimana sejarah sebelum ini, tiada lagi erti tolak ansur akan wujud...

APA LAGI KERAJAAN MAHU TUNGGU?


1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete