Tuesday, March 5, 2013

UGUT PENGGAL KEPALA : Tian Chua tak masuk pejabat!!!

Itulah pasal....
Jangan terlalu obses pada politik sehingga sanggup menghina pejuang negara!
Apa salah jika orang ramai mahu memengggal kepala si pengkhianat negara?
SALAH KE???



Apa kalau depa boleh biadap, kita masih mahu 'bersopan santun'???
Sudah sampai masa rakyat Malaysia untuk tidak lagi BERLEMBUT dengan golongan kurang ajar!

SUMBER : KLPOS


7 comments:

  1. aku nak join jugak utk penggal kepala dia

    ReplyDelete
  2. No prob...kalau kena penggal pun tak jadi hal.... hanya sandiwara kan.

    ReplyDelete
  3. Babi cina elok dicari sampai dapat!!..Mulut longkang, mulut sial ini telah menghina anggota keselamatan kita!!..Maruah kita dipermain2kan...mereka mmg bangsat!!!

    ReplyDelete
  4. AKU NAK SEDUT OTAK DIA PAKAI STRAW!!!

    ReplyDelete
  5. HALAL PENGGAL KEPALA SIALLAN INI..TIAN CHUA..

    ReplyDelete
  6. Kalau kita penggal kepala tian chua bangsat ni, keluarga dia akan menangis sedih. Apa kata kita penggal kepala emak bapak dia, kepala isteri tian chua dan anak-anak tian chua supaya tian chua bangsat tu yang menangis hiba. Cadangan aje ...... he he heeeeee.

    ReplyDelete