AdSense

Wednesday, March 13, 2013

Tian Chua BIADAP : Pemuda UMNO, NGO Mula berkawal di setiap Lapangan Terbang?!!


Polis Johor telah merekod percakapan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua berhubung laporan polis terhadapnya mengenai kenyataan beliau berkaitan pencerobohan di Lahad Datu.

Ketua Polis Johor DCP Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata percakapan Tian Chua dirakam pegawainya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya pagi tadi.

"Kita telah menghantar pegawai kita untuk merakam percakapan Tian Chua. Beliau datang bersama tiga peguamnya untuk merakam percakapan tersebut pagi ini," katanya kepada pemberita selepas menerima sumbangan Tabung Kebajikan PDRM untuk keluarga wira negara yang terkorban di Lahad Datu di sini hari ini,lapor Bernama.

Beliau berkata 318 laporan polis dibuat ke atas Tian Chua yang membuat kenyataan yang mengaitkan insiden di Lahad Datu, Sabah sebagai sandiwara Umno.


"Daripada jumlah tersebut, 82 dibuat di negeri ini. Kita akan lengkapkan kertas siasatan dan akan menyerahkannya kepada Peguam Negara untuk tindakan lanjut," katanya.

Beliau menasihati mana-mana pihak agar tidak membuat kenyataan sesuka hati sehingga menyinggung orang ramai.

"Berfikirlah dahulu sebelum bercakap. Jika anda tidak mempunyai apa-apa yang baik untuk dikatakan sila diam," katanya.

SUMBER

Pemuda UMNO, NGO dan kebanyakan rakyat yang cintakan negara sudah mula berkawal di setiap inci lapangan terbang seluruh negara bagi menghalang si biadap Tian Chua daripada melarikan diri?

Baguslah jika benar dakwaan begitu...

Tian Chua pasti tidak terlepas daripada menerima kecaman sepanjang hidupnya!

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete