AdSense

Sunday, March 24, 2013

LAGI!!! Ahli PKR keluar parti...!!! Parti hanya bela Anwar, bukan rakyat!!!


Seramai 291 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR)kawasan Hulu Selangor hari ini bertindak menyertai Barisan Nasional (BN) selepas kecewa dan hilang keyakinan terhadap kepimpinan parti itu.

"Saya kerja dengan PKR, saya lihat sangat susah orang sakit, minta bantuan pemimpin PKR pun tidak dapat, mereka tidak peduli langsung. Tidak seperti pemimpin BN yang selalu datang tengok penduduk dan beri bantuan yang diperlukan," - bekas Ketua Cawangan PKR Kampung Asa, Hulu Bernam, M.Peter, 40.

Seorang lagi bekas anggota PKR, M.Devi, 35, dari Estet Changkat Asa berkata beliau benar-benar sedih kerana memberi kepercayaan kepada PKR yang hanya tahu menabur janji tetapi tidak menunaikannya.

"Saya hidup susah, suami isteri kerja sebagai penoreh getah, anak kecil tetapi mujur BN banyak tolong beri bantuan seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) dan Baucar Buku 1Malaysia (BB1M)," katanya.
Seterusnya

Macam biasalah sekiranya kita dengar pihak pembangkang mengatakan yang keluar parti itu dibayar UMNO lah, dibeli Barisan Nasional lah dan segala putar alam punya cerita.

Hakikat yang sebenar, rakyat semakin bosan dan jelas Pakatan Rakyat tidak mampu untuk membela rakyat apatah lagi mentadbir sesebuah kawasan, negeri dan negara keseluruhannya.

Sebaliknya, agenda pembangkang hanyalah untuk membela seorang individu sahaja.
Individu yang tercalit dengan pelbagai kesalahan dan kekotoran.
Kejijikan yang tidak mampu lagi untuk dipertahankan, tetapi masih lagi berusaha untuk melindunginya, individu yang bernama Anwar Ibrahim.

 Hanya seorang, yang dikatakan mempunyai 'funder' besar melibatkan negara asing, duit tidak menjadi masalah, oleh yang demikian, ia dikelilingi oleh manusia-manusia yang pemalas dan mata duitan.

'Dimana ada gula di situ ada semut' 

Berapa Anwar bayar untuk 1 undi ini? Hanya untuk menutup 'kejahatan' seorang individu.

Siapa saja Anwar mampu bayar

Yang ini? Dalam proses... 'no amount, just name it'!

No comments:

Post a Comment