AdSense

Thursday, March 28, 2013

Dalang Lahad Datu : Anwar Cuba 'SHOPPING' MyMassa?!!!


Hasil maklumat berserta fakta dan bukti yang didedahkan blog MyMassa kini mula membuatkan segelintir pihak berasa tidak senang dan panas tidak tentu hala.

Seperti yang semua maklum, Anwar kini sedang sibuk ber SHOPPING membeli pihak-pihak yang berkepentingan di dalam sesuatu isu untuk dijadikan penyelamat dirinya.

Funder yang besar sehingga membolehkan 'any amount' diberikan untuk golongan yang kelabu mata dan yang sanggup menggadai kebenaran.

Pendedahan demi pendedahan
pengbongkaran demi pengbongkaran

Blog MyMassa banyak mengeluarkan kupasan menarik berserta fakta dan bukti.
Terbaru adalah mengenai pencerobohan di Lahad Datu.
Ternyata siapa dalang disebalik peristiwa itu mula menampakkan 'wajah'.

Adakah MyMassa bersedia untuk menerima tawaran si kaki SHOPPING???

Oleh kerana takut dengan pendedahan MyMassa, banyak MACAI masuk dalam blog ini dan memberikan komen yang negatif seolah-olah apa yang dipaparkan satu rekaan. 

Bagaimana jika MyMassa dedahkan JANJI pembangkang kepada pendatang asing termasuk orang Sulu dari Filipina?

Apa yang berlaku di Sabah memang tidak sama dengan di Semenanjung. Di Semenanjung, mereka berlakon seolah-olah merekalah pejuang RCI untuk IC palsu tetapi sebaliknya di Sabah, mereka pula menjanjikan taraf penduduk tetap dan hak mengundi kepada pendatang. 

MyMassa tak pelik macam mana pembangkang boleh menjanjikan seperti itu kerana yang buat projek IC kat Sabah pun adalah dalang di sebalik insiden Lahad Datu! - MyMassa

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete