Sunday, January 13, 2013

Puak PAS cakap solat tu macam poco-poco je...?

Jika kita seorang yang beragama Islam, patuh pada firman-firman Allah S.W.T, Nabi Muhammad S.A.W sebagai ikutan, mengikut apa yang terkandung dalam Al-Quran, maka antara perkara paling asas sebagai penganut agama Islam ialah, solat.

SOLAT juga dikatakan sebagai tiang agama.
Jika rumah tanpa tiang maka runtuhlah ia...

Syukur Alhamdulillah, peserta Himpunan Puak Pembangkang KL112 semalam dilihat telah berjaya membuka mata rakyat Malaysia keseluruhannya bahawa PETUNJUK dari Allah.

Allah telah memberi kita sebagai penganut Islam yang waras untuk melihat sendiri bagaimana perpecahan yang ada dalam parti digelar sebagai 'pakatan'.

Dengan apa yang dipertunjukkan ini maka jelas lah ia adalah 'pakatan' syaitan, yakni agenda memecah belahkan Islam.

Dengan kita hidup di era akhir zaman ini, unsur-unsur Dajjal mula kelihatan, selain dari kalimah Allah yang dibenarkan oleh Presiden PAS, Hadi Awang untuk digunapakai oleh bukan Islam.

Ia berlaku bagi memberi ruang untuk mengelirukan umat Islam khususnya, lantas menyebabkan perbalahan sesama sendiri.

Himpunan Pakatan Syaitan ini hanyalah bertujuan 'mendabik dada', bertujuan menunjukkan kepada khalayak, kepada masyarakat dunia yang mana pakatan syaitan ini boleh untuk turun dijalan raya.

Dan dalam masa sama, Allah Maha Besar, Allah Maha Mengetahui,
PETUNJUK pergerakan Dajjal ini dipertontonkan kepada khalayak secara tanpa disedari gerombolan pakatan syaitan !

Syukur, niat mendabik dada pakatan syaitan ini telah dilihat oleh masyarakat dunia yang mana pakatan syaitan ini sentiasa tidur serumah, untuk berkongsi kemudahan tetapi mimpi berlainan...

ADAKAH SYURGA BUAT PUAK YANG BERPECAH BELAH?

5 comments:

  1. banyak nya kiblat. satu kiblat sujud utk LIM GUAN ENG babihutan, satu kiblat utk KAKI LUBANG TAIK satu kiblaty lagi utk NATE BERUK TANAH 10,000 EKAR...

    ReplyDelete
  2. aku salahkan penganjur...

    ngape x siapkan awal2 arah kiblat..?
    dah tau yg dtg tu ramai org dr PAS yg Islam..

    biar penganjur tanggung dosa, kurang2 nye diorang solat gak..

    ReplyDelete
  3. Betul la tu. Depa kan berkiblatkan Anwar! Masa satu group nak solat, Anwar duduk kat kerusi VIP. Depa ngadap la kerusi VIP. Time satu group lagi nak solat, Anwar tgh dok atas pentas, ngadap pentas la plak hahaha ikut penjubor, gitu la gamaknya. solat pun jd tunggang langgang. Insaflaaahhh...

    ReplyDelete
  4. Komen musafir tu betul agaknya...he he he

    ReplyDelete
  5. hai x pe...haji hadi kata boleh....sembahyang ikut suka hati nak arah kiblat...nampak sangat mereka ni tidak ikut ajaran islam yang sebenarnya...

    ReplyDelete