AdSense

Thursday, December 20, 2012

TUDUHAN MELAMPAU, Exco Selangor bakal di SAMAN !!!


Tuduhan melampau yang dibuat Exco Kerajaan Negeri Selangor, Xavier Jayakumar yang menuduh Bekas Pengerusi DAP Cawangan Sg Pelek dibayar pihak tertentu dalam memperjuangkan hak rakyat itu adalah perkara yang memalukan !!!

Selaku Exco Kerajaan Negeri, Xavier tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan sedemikian, seolah-olah MENOLAK SUARA RAKYAT!!!

Oleh yang demikian, Xavier perlu berani untuk berdepan dengan tindakan saman!



Petikan media : 

Bekas Pengerusi DAP Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan Tat hari ini mencabar Exco Kerajaan Negeri Selangor, Dr. Xavier Jayakumar mengemukakan bukti yang beliau telah dibayar untuk mensabotaj petadbiran kerajaan negeri.

Menurut Tuan Tat, jika Xavier gagal mengemukakan bukti tersebut, beliau akan mengemukakan saman terhadap Exco Kerajaan Negeri Selangor itu yang juga merupakan Ahli Dewan Undangan Seri Andalas. 

"Jika benar saya telah dibayar oleh seseorang,sila kemukakan bukti. "Saya memberi tempoh seminggu kepadanya (Xavier) untuk mengemukakan bukti dan membuat permohonan maaf, jika tidak, saya akan saman ," katanya pada sidang akhbar di Bandar Sungai Long di sini hari ini.

Berbalik kepada kelantangan Tuan Tat yang memperjuangkan hak rakyat, apakah dokumen-dokumen seperti ini sebagai FITNAH sebagaimana yang dicanang pakatan rakayat negeri Selangor?

Dalam sidang media yang turut dihadiri Pengerusi Kuil Sri Maha Mariamman, R.Vellasamy, begitu lantang memperjuangkan hak rakyat, turut dinafikan kerajaan negeri. Sehingga turut mengatakan lelaki berbangsa India itu dibayar?!!!


SUNGGUH MEMALUKAN !!!
Kerajaan Negeri Selangor pimpinan PR perlu sedar Selangor bukan hak diktator milik mereka.

No comments:

Post a Comment