AdSense

Tuesday, December 11, 2012

SEBARKAN yang BENAR!!! Kejayaan kerajaan BN tarik pelabur masuk berbanding PR yang halau pelabur...

Gambar ketika demo Lynas menyebabkan pelancong asing ini lari ketakutan.
Kita sebagai warganegara perlu tahu, usaha kerajaan Barisan Nasional di bawah pimpinan Najib Razak sememangnya telah menuju ke arah yang lebih baik.

Pemerintahan Barisan Nasional ini tidak lain tidak bukan untuk rakyat semata-mata.
Untuk memastikan Malaysia terus menuju ke arah kejayaan.

Negara kacau bilau. Pihak keselamatan di serang, apakah ini disukai pelabur untuk datang melabur di  Malaysia?


SEBARKAN berita baik...
Beritahu kepada ibu ayah kita di kampung.
Beritahu sanak saudara, sahabat handai kita diluar sana.

Janji manifesto hanyalah MANISAN BICARA kerana ia ternyata muslihat semata-mata untuk memenangi pilihanraya.

Katakan kepada mereka bahawa kerajaan Barisan Nasional sudah cukup memadai untuk memacu negara dengan lebih baik, berbanding Pakatan Rakyat, yang cuma tahu mementingkan diri sendiri.

Tuntutan warga emas yang diperdaya Pakatan Rakyat. Tanah mereka di Sg Buaya Rawang, akan di jual! Tanah warisan nenek moyang mereka, akan di rampas!!!


Petikan media : 

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini berkata, pelancaran Pelan Tindakan Masyarakat Rendah Karbon (LCS) Malaysia akan menarik minat yang lebih tinggi dalam kalangan pelabur untuk melihat Malaysia sebagai destinasi pelaburan.

Najib yang juga Menteri Kewangan melancarkan Pelan Tindakan LCS pada mesyuarat Anggota Berkuasa (MoA) Pihak Berkuasa Pembangunan Wilayah Iskandar (IRDA), di pejabat beliau di sini. “

Kami yakin usaha ini telah memperkukuh nilai kedudukan Iskandar Malaysia dan pastinya akan merangsang minat dan menarik lebih banyak pelaburan ke Malaysia," kata Najib dalam satu kenyataan selepas mempengerusikan mesyuarat itu di sini hari ini. - BERNAMA
SUMBER

No comments:

Post a Comment