AdSense

Saturday, September 15, 2012

VIDEO : DAP Sekinchan LONDEH seluar sendiri!!!


Ketika penjelasan Dato' Seri Noh Omar mengenai isu sarang burung walit yang dijaja pembangkang puak2 DAP kelihatan panas telinga dan punggung mereka.

Dengan lagak angkuh, puak2 Cina Chauvinist terjah ke Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri berhadapan Pejabat UMNO Tanjung Karang.

YB Adun Sekinchan sekali lagi malu kerana sikap angkuh dan bodoh sombongnya itu memakan diri malah lebih menyayat hati, telah memperlihatkan kepada umum bahawa beliau hanya hebat dalam memberi ceramah maki-makian tetapi GAGAL berhujah mengikut FAKTA tepat!

Puak pembangkang sekali lagi TIDAK MEMBACA BUKU.
Dan usah hairan jika Badrul Hisham yang ntah datang dari mana, tiba-tiba boleh bercakap pasal burung walit. Dan sudah kuat membuktikan perjalanan agenda politik mereka untuk menghapuskan kuasa-kuasa orang Melayu dalam bidang perniagaan yang dimonopoli sesebuah kaum dalam negara selaras dengan impian Ketua Umum PR Anwar Ibrahim yang menolak Ketuanan Melayu.
Badrul Hisham belum habis baca fakta (kiri). Ego dan bodoh sombong seorang ADUN (kanan)
Siang tadi, segelintir pengusaha burung walit yang lebih kepada DAP bertindak menyerah memorandum bantahan kepada Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, DS Noh Omar.

Mereka tidak berpuas hati dengan perjanjian kerajaan Malaysia dengan China atas urusan eksport itu.

Mereka sekali lagi terkejut kerana sangkaan DS Noh Omar 'lari' tidak menjadi kenyataan.
Noh Omar begitu sabar menunggu kehadiran protester yang lebih kepada DAP ini sehingga sanggup untuk membatalkan majlis yang disertai Timbalan Perdana Menteri.

Tidak seperti Khalid Ibrahim, Menteri Besar boneka kerajaan Selangor yang menyorok menikus ketika sesi debat bersama MCA baru-baru ini.

Inilah beza antara 'Jantan' dan 'Bacul'.
Dan apa yang penting disini, DAP sengaja membawa rakan2 dalam Pakatan Rakyat untuk mengelirukan rakyat dalam isu sarang burung walit.
Mari kita lihat bagaimana ego Chauvinist DAP malu dibelasah dengan fakta...



SUMBER GAMBAR DAN VIDEO : KLPOS

No comments:

Post a Comment