Saturday, September 1, 2012

Suka-suka MAK BAPAK dia aja ramas punggung anak dara orang!!!

Gila tak gila puak BERSIH yang diketuai pakatan rakyat ini kita boleh lihat sendiri dalam video dibawah ini...
Sama-samalah kita hayati video 'BESI' ini untuk buat pedoman bersama...

4 comments:

  1. .


    (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

    ReplyDelete
  2. Beb, hudud utk semua, bukan muslim je yg macam pas konon2 nk buat tu. Mmg nk kena persetujuan semua kaum.. Maka hendaklah cari cara yg sesuai utk buat. dlm pd tu jgn pulak buat taktau bila dorang terang2 tolak.. Salah satu faktor penting utk kasi dorg setuju ialah umat islam perlu bersatu dan berkuasa. Lu pikir la sendiri.

    ReplyDelete
  3. bodo kmpln anak muda ni...ckp x pakai otak...ingat pas tu nk sngt ker wat hudud...ko dgr la nizar ckp dlm manifesto pr..dorng mane nk buat kn malaysia ni negara islam..x abis2 nk spin jer puak pebangkang ni..bodoh pnye pr

    ReplyDelete
  4. hudud..hudud..hudud...budak2 PAS bangang sungguh.. inilah sajalah yg dijajanya.padahal hudud dah lama ada dlm undang2 syariah malaysia sejak puluhan tahun lagi cuma hudud potong tangan saja belum ada lagi... Yg PAS dok meroyan pasal hudud pun bukan ikut hudud Allah tapi hudud nik aziz yg zalim lagi keji ..hanya menghukum orang islam saja.. org kafir terlepas

    ReplyDelete