Thursday, June 7, 2012

azmin sudah goyang!





Azmin sudah goyang.
Ya, dia sudah tiada isu.
Sudah bankrap isu.
Hingga cuba lari dari segala dosa dosa nya.

"Kenapa baru sekarang nak siasat, sudah 17 tahun, kenapa tidak dari dulu?" katanya. "Pilihan raya dah dekat. Mungkin bulan hadapan. Ini adalah "pertuduhan politik" terhadap saya," tambah beliau. 

4 comments:

  1. Manyak sinang cakap leh. Lu punya bini talak kelija, luluk lumah, ngoyang kaki, ngoyang badan, ngoyang muntut, opps... lapat luit juta-juta. Ape celita.

    ReplyDelete
  2. penjawat awam walaupun dah pencen pun kena panggil sekiranya ada perlakuan rasuah dan salahguna kuasa. Apa istimewanya Azmin bekas penjawat awam. Klau macm tu kena lepas lah semua yg lain

    ReplyDelete
  3. Ni yang benggang ni. Maklumat dah terang, tinggal nak siasat dan mengesahkan je pun masih terkial-kial lagi ni. Tak kan tak da pakar yang dapat pecahkan info ni. Mane pegi pakar Interpol nih....

    ReplyDelete
  4. itu 17tahun dulu ala siasat, tapi lu punya latok itu jam manyak kuat oo dia punya power, dia panggil olang BRR itu jam kasi tutup lu punya celita itu pasat lu sampai sekalang ada manyak kaya loh!
    tapi sekalang rakyat mau tau apa celita betut2 punya jadi rakyat baru puas hati mah!

    ReplyDelete