AdSense

Thursday, May 3, 2012

Anak Muda TOLAK Keganasan, TOLAK Bershit!



Para anak muda Anwar Ibrahim terutamanya digesa untuk menolak keganasan dan budaya barat dengan bersama sama menyertai perhimpunan berfaedah yang diberi nama 'Himpunan Jutaan Belia 2012'

Lebih 500 acara diadakan sepanjang lima hari berlangsungnya event tersebut bermula 23hb hingga 27hb Mei ini.



Berbeza daripada perhimpunan Bershit 3.0 yang hanya menerima minat kurang 30 ribu peserta itu, Himpunan Jutaan Belia ini adalah lebih kepada perkara-perkara yang berfedah sekaligus menolak budaya ganas sepertimana rusuhan yang dilakukan anak muda Anwar Ibrahim pada 28 April lepas.

Jika tahun lepas anjuran kelolaan Kementerian Belia dan Sukan ini telah berjaya menghimpunkan lebih sejuta pengunjung, tahun 2012 ini Perdana Menteri berharap kementerian berkenaan akan dapat mengumpulkan bilangan satu kali ganda lebih dari tahun lepas.



Perhimpunan Belia ini adalah antara himpunan terbesar di dunia yang mana dianggarkan tiada pasukan keselamatan dikerah untuk mengawal perhimpunan ini.
Ini bermakna, penganjur seperti tahun lepas sangat berpuas hati dengan keselamatan yang terjamin ini. Tiada keganasan dalam himpunan Jutaan Belia ini. Dan ini juga membuktikan belia Malaysia mempunyai nilai-nilai ketimuran yang murni menolak keganasan tidak seperti anak muda Anwar Ibrahim dalam Bershit lepas.



Oleh yang demikian, anak muda Anwar Ibrahim sewajarnya mengambil contoh tauladan yang baik dengan bersama-sama menyertai event anjuran KBS yang langsung tidak mencampur aduk kan arena politik dalam minda Belia.



Bersama-sama kita rakyat Malaysia untuk menyertai Himpunan Jutaan Belia 2012 di Putrajaya pada pertengahan bulan Mei ini dan anda pasti berbangga dan berpuas hati sepertimana tahun-tahun lepas penganjurannya. Lebih 500 aktiviti termasuk peluang-peluang pekerjaan.
Tolak keganasan, tolak Bershit, Tolak Anwar Ibrahim, Tolak PR !

No comments:

Post a Comment