AdSense

Friday, April 13, 2012

SAH!!! Pakatan Berbeza Agenda, PAS DAP dan PKR GAGAL tadbir Negeri !


Terang lagi bersuluh...
Pakatan Pembangkang yang berlainan agenda, DAP PAS dan PKR ini GAGAL mentadbir negeri yang mereka perintah.
Sejak 20tahun lepas sepertimana di Kelantan, kini merebak ke Selangor !

Tertarik dengan artikel Sel13.com beberapa hari lepas antara lain berbunyi ;

Pakatan Rakyat bijak pula memanipulasi semua kesalahan mereka dan menjadikan kesalahan itu sebagai kesalahan UMNO-BN.

Itulah sebabnya, mereka mengumumkan pelbagai projek dengan bajet yang tidak ubah seperti bajet angan-angan. Bukannya kerana mahu sangat membela rakyat, tetapi kerana mahu membolot peruntukan itu untuk diri sendiri!

Disebabkan itulah, pelbagai masalah yang tidak pernah timbul pada zaman UMNO-BN menjadi kerajaan di Selangor, kini muncul dalam tempoh yang singkat dan berulang-ulang.
Banjir kilat yang berlaku di Jalan Meru berhampiran Pasar Borong Meru, Kelang Utara adalah bukti sahih tentang ketidakpedulian Kerajaan Negeri Selangor di bawah Pakatan Rakyat terhadap kebajikan rakyat walaupun mereka seringkali berceramah dan menguar-uarkan perjuangan untuk rakyat.



2 comments:

  1. Banjr kilat di Selangor adalah kerana salah UMNO, UMNO duk turunkan hujan daripada langit, dah tu saja nak FITNAHkan Pakatan Haram yang salah tadbir...ini semua angkara UMNO

    ReplyDelete
  2. tandas aku berlubang dah tu pulak di rompak, ini semua salah UMNO, gaji aku lambat dapat juga salah UMNO, nak kahwin tak ada duit juga salah UMNO, kasut selipar buruk aku kena kebas ini mesti UMNO punya kerja, cuma bila dah masuk dalam kubur tak dapat lah aku menyalahkan UMNO....... kesian anak emak!

    ReplyDelete