AdSense

Tuesday, April 10, 2012

Rasuah : SAMSENG atau MAFIA DAP?




Kematian Teoh Beng Hock dikaitkan dengan underworld atau kongsi gelap yang dinaungi oleh pihak DAP. Menarik sekali DAP melakukan spin kononnya Teoh Beng Hock mati dibunuh oleh pegawai SPRM.Sedangkan Teoh Beng Hong adalah saksi penting buat SPRM untuk mendakwa 6 Adun DAP.  

Bayangkan jika Teoh masih hidup ketika ini.Sudah pasti kerajaan pakatan Selangor pasti akan tumbang.
Menutup kerja jahat DAP,Kematian Teoh Beng Hock pula dikaitkan dengan SPRM ,taktik mengalihkan isu hingga rakyat terlupa mengenai kes rasuah dan penyelewengan DAP.

Hari ini ,Penyelaras BN DUN Kampung Tunku Kelvin Chong telah membuat laporan kepada pihak SPRM.Ironinya beliau telah diserang oleh Adun Kampung Tunku dari DAP.
Jika DAP tidak melakukan apa apa kesalahan apa perlunya menghalang laporan kepada pihak SPRM.Kenapa takut dan cuba mengugut Kelvin Chong.Tindakan Adun DAP ini membuktikan ada udang disebalik batu.

Sudah pasti berlakunya penyelewengan mengenai tapak padang bola sepak di Sungai Way.Isu ini bakal menjadi panas apabila laporan telah pun dibuat kepada SPRM.Sudah pasti bukti bukti yang diserahkan akan menyebabkan pembongkaran skandal yang membabitkan jutaan ringgit.
kitagempur.com

2 comments:

  1. salam tuan mohon pautkan link sibuti-selamanya.blogspot.com terima kasih!!

    ReplyDelete
  2. Pedang Sibuti, Its done!
    SALAM PERJUANGAN !
    Mari sama-sama kita DEDAH dan BONGKAR busuk PR !

    ReplyDelete